The Stig aan het woord.....

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

The Stig aan het woord.....

Bericht door gj900 » za 28 apr, 2007 0:01

Tja, hebben we in NL toch de primeur met een pratende Stig:

http://auto.blog.nl/automedia/2007/03/1 ... rlandse-tv

Herkent iemand zijn stem?

Testa-Rossa
Geregistreerd lid

Bericht door Testa-Rossa » za 28 apr, 2007 2:26

Deze pc waarop ik het filmpje heb gekeken heeft geen geluid :(, maar zou het wel vet vinden als het daadwerkelijk Damon Hill is.

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » za 28 apr, 2007 8:09

Ik geloof niet dat het Damon Hill is.
In z'n F1 tijd was ik een echte Damon (en Jean en Mika) fan (en anti "Schumi" door z'n voor de kampioenschappen beslissende en vooral twijfelachtige moves)
Damons' stem klinkt volgens mij echt anders en vooral ouder.
Hij zou bovendien heel wat moeite hebben om die enorme haardos in die helm te verstoppen.
Damon was een laatbloeier in de autosport en had een fantantische tijd bij Williams om roemloos te eindigen bij Tyrell met een Yamaha in the back en Jordan op z'n terugweg.
Als ie echt nog gemotiveerd was om te rijden dan hadden we 'm vast in the sportcars teruggezien, ik denk dat ie nu wat op z'n gitaar zit te pingelen..
Cornell :O:

Zaap
Geregistreerd lid

Bericht door Zaap » za 28 apr, 2007 9:01

ik herken de stem niet, maar degene die daar spreekt is zeker niet Damon Hill; die heeft een heel ander accent (minder plat).
Of deze spreker met witte helm daadwerkelijk de Stig is of een stand-in die het gevaarlijke spreekwerk voor zijn rekening neemt... all we know is: he's called The Stig!

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » za 28 apr, 2007 9:37

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Stig

"Some say the outline of his left nipple is exactly the same shape as the Nürburgring"

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » za 28 apr, 2007 10:46

al wel de een of andere legendarische formule I coureur zijn die er wat bij snabbelt maar weet niet welke, el eens een naam gehoord maar da's lang geleden en weet het niet meer.

Plaats reactie