Stoplichtsprint met verrassing;-))

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie

Gebruikersavatar
marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » wo 18 apr, 2007 23:39

Dit heb ik dus in Frankrijk op de snelweg gezien. Op het moment supriem dook ie op een haar na de vangrail in met 140 :D

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » do 19 apr, 2007 0:05

Haha, wat een té stom filmpje :D Deze past ook wel in het rijtje.

edit: dat filmpje in de topicstart is trouwens nagemaakt van deze reclame!

Gebruikersavatar
9000H
Geregistreerd lid

Re: Stoplichtsprint met verrassing;-))

Bericht door 9000H » do 19 apr, 2007 10:39


Plaats reactie