Top Gear: hoezo race tegen de klok?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
shearwater
In memoriam †

Top Gear: hoezo race tegen de klok?

Bericht door shearwater » vr 02 mar, 2007 23:31

Vanavond reed Jeremy Clarkson (voor de derde keer ofzo in de herhaling) met een Mercedes McLaren een race tegen de klok. Op een gegeven moment zie je hem bij Den Oever de afsluitdijk oprijden, maar in volgende shots zie je hem ter hoogte van het monument en Breezanddijk vrolijk de verkeerde kant oprijden, terug naar Den Oever. Those suckers back home hebben het vast niet door, zullen ze gedacht hebben.

Non-Turbo
Geregistreerd lid

Bericht door Non-Turbo » vr 02 mar, 2007 23:41

...daarnaast; continu scherpe beelden vanaf staande camera's (wie plaatst en verplaatst deze exact op tijd...) en vanuit met SLR - Bugatti's meerijdende camerawagens (vaak XM-Estates). De hoax-factor is wel gruwelijk overduidelijk. Maar goed, is amusement.

seabird
Geregistreerd lid

Bericht door seabird » za 03 mar, 2007 0:50

:lol: :lol: Ik dacht ook al.... ben ik nou gek of ligt het IJsselmeer aan de verkeerde kant.... Verder noemden ze het op het overzichtje op de landkaart vrolijk nog de Zuiderzee. Overigens klopte het varen ook niet. Ze gingen van west naar oost, dus hoorde de kust aan hun linkerhand (bakboord) te liggen, maar lag op sommige opnames aan de andere kant :?: :?: Verkeerde afslag op zee? Ach de bottomline is bij Topgear altijd wel dat het gezellige no nonsense fun is. :twisted:

talla900
Geregistreerd lid

Bericht door talla900 » za 03 mar, 2007 0:56

Is idd wel balen van weer de zoveelste herhaling... Al schijnt bij de races door Europa de hoaxes nog wel mee te vallen; ze filmen de shots tussendoor op de terugweg...

tenminste, dat zeggen ze op de topgear site

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » za 03 mar, 2007 9:51

Als je geen herhaling wilt zien moet je op Zondag ook kijken hè? :wink:

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » za 03 mar, 2007 10:02

Hoi.

Mijn eerste reactie was: :bluesleep: , al weer die McLaren Benz.
Ik zit eerlijk te wachten op de aflevering dat (de Stig) een Mini en zeer zeker de Stig een sneuwscooter van een skischans afjaagt. :twisted:
Die is wel leuk als herhaling. :P

Groeten.:D

De900C-GAS

seabird
Geregistreerd lid

Bericht door seabird » za 03 mar, 2007 11:25

Op zichzelf niet zo erg dat ze dat opnemen op de terugweg, maar het is wel een onderschatting van de geestelijke vermogens van de kijker. 8)

talla900
Geregistreerd lid

Bericht door talla900 » za 03 mar, 2007 13:07

Als je geen herhaling wilt zien moet je op Zondag ook kijken hè? Wink
Uiteraard, mocht 't op zondag niet lukken is er altijd nog de herhaling van die week op woensdag op BBC 2 en zat. op BBC 3 (zit in dig. tv pakket...)

Vwb de opnames; het blijft idd gewoon een stukje auto-entertainment, waar je niet al te zwaar aan moet tillen...

Plaats reactie