Oproep: Stemmen op Ad-Just in Lama gezocht

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
gbb
Donateur
Donateur

Oproep: Stemmen op Ad-Just in Lama gezocht

Bericht door gbb » zo 18 feb, 2007 19:17

Als Trots Broertje Probeer ik zoveel mogelijk mensen te bereiken om te stemmen op m'n broer Ad-Just die meedoet aan het programma Lama Gezocht, op Bnn. Dus ook maar even via deze weg :)

Voor degene die het volgen: Hij zit inmiddels bij de laatste 3 en komende vrijdag is Live de finale In de studio van de Lama's zelf. Deze avond blijft er nog 1 over en deze wordt gekozen d.m.v sms.

Hier nog een linkje voor wat info; http://adjust4lama.web-log.nl/

Stemmen dus! ;)

Grtz,

Giel

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » zo 18 feb, 2007 23:16

Is dat je broer.

Cool!
Heb niet alle afleveringen gezien, maar wel de eerste waarbij hij voor de jury stond. Erg humoristisch. Is ie dat ook altijd aan tafel tijdens het avondeten? :lol:

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » za 24 feb, 2007 11:35

Hoi Giel,

Gefeliciteerd met jouw broer als de nieuwe LAMA! Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen tussen de 'bekende' Lama's... Wanneer is de eerste uitzending?

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » za 24 feb, 2007 16:37

Gefeliciteerd!

gbb
Donateur
Donateur

Bericht door gbb » zo 25 feb, 2007 18:54

Tenfour Geplaatst: Zaterdag 24 Februari, 2007 10:35 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Hoi Giel,

Gefeliciteerd met jouw broer als de nieuwe LAMA! Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen tussen de 'bekende' Lama's... Wanneer is de eerste uitzending?
Bedankt beiden voor de felicitaties. het was een hele happening die avond.

wanneer de eerste uitzending is weet hij zelf nog niet.. als ik meer weet zet ik het hier wel weer even neer.

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » zo 25 feb, 2007 19:03

Gefeliciteerd, ik heb even gekeken op z'n site, zéér grappig. :lol:

Plaats reactie