KICKE
Captain slow speaking 407 km/h
-
bram
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Ja echt idioot hard. Weet ook niet of ik het zou durven, maar volgens mij lijkt het dat je 100 rijdt als je het dubbele doet. En op een testbaan is het wat veiliger om te doen dan op de openbare weg. Denk dat als ik de kans zou krijgen, het wel zou doenbram schreef:Was volgens mij afgelopen zondag op de BBC.
Wat een auto ey..... ik zou dat niet eens durven zo hard rijden... pfff.
Is toch niet voor te stellen 400 km/h
-
Pelendur
- Geregistreerd lid
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
staggie
- Geregistreerd lid
Lijkt mij ook echt een enorme kick geven
Op zo'n testbaan in zo'n wagen zou ik het wel aandurven, ik denk dat het onbeschrijflijk en onrealistisch aanvoelt als je dit beleeft. Ik denk dat je kippevel krijgt en een stoot adrenaline met de tranen in je ogen. Of zoiets......., ik zal het wel nooit mogen beleven 
-
Oostland
- Geregistreerd lid
Zie me daar noou toch wat.
Vorig jaar kwam ik duitsland een Veyron tegen, toen ik dit filmpje zag dacht ik, zou dit dezelfde zijn, dus ff ketekens opzoeken, je weet maar nooit he.
En ja!!!! ongelofelijk maar waar!!!! het is dezelfde!!!!
Kwam deze auto tegen in Kassel, toen we van het kasteel van Kassel kwamen rijden ,zag ik hem voorbij rijden, flink gas gegeven, ingehaald, en de eigenaar even gegroet (en natuurlijk flink veel foto´s gemaakt).
WOB WS 612

Rechtsonderin komt van t filmpje
Vorig jaar kwam ik duitsland een Veyron tegen, toen ik dit filmpje zag dacht ik, zou dit dezelfde zijn, dus ff ketekens opzoeken, je weet maar nooit he.
En ja!!!! ongelofelijk maar waar!!!! het is dezelfde!!!!
Kwam deze auto tegen in Kassel, toen we van het kasteel van Kassel kwamen rijden ,zag ik hem voorbij rijden, flink gas gegeven, ingehaald, en de eigenaar even gegroet (en natuurlijk flink veel foto´s gemaakt).
WOB WS 612

Rechtsonderin komt van t filmpje
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid