Ik zat net eens te zoeken bij oa. autotrader en struikelde over een verkoper met de naam Target International. Na wat rondgesnuffel kwam ik op hun site en daar blijken ze vrijwel alles wat los en vast zit te verkopen: niet alleen auto's maar ook fluitketels (bij wijze van). Wel eens van gehoord??? Lijkt me een rare tent!
Hoe ik daar zo kwam: ik keek eens op importautos.nl, een site waar je direct uit kunt vinden hoeveel een importwagen uiteindelijk gaat kosten. Ze verzorgen ook de hele handel dus da's lekker luxe. Kijk voor de grap maar eens bij de saab. Goed, ik probeer eens BMW Z3 (typische duitsche automobiel dus zal daar stukken goedkoper. Vervolgens autotrader ernaast gezet en daar tref ik tot mijn (grote) verbazing een z3 voor 7950... Da's leuk! Maar verder kijkend merkte ik dat álle z3 bwm-tje (de eerste 8!) van bovengenoemd 'dealer' komt. Ja, zo kom ik ook aan mijn klanten. En hun site is nog gekker. www.targetweb.nl . Kortom, lekkere tent...
Thor2002
Handelaar Target INternational??? Wel eens van gehoord?
-
WMB
- Geregistreerd lid
Re: Handelaar Target INternational??? Wel eens van gehoord?
er komt zo te zien nog BPM bij...targetweb schreef:With German registration papers (Fahrzeugbrief).
-
thor2002
- Geregistreerd lid
Hmm...
Maar bij importautos is het wél netjes: je betaald 50 euro extra en zij zorgen voor de (papieren) afhandeling. Bij de info staat een overzicht van de bijkomde kosten zoals BPM etc. met een optie om wel of niet als particulier een wagen over te laten komen. Het enige wat ontbreekt is een soort onafhankelijke proefrit (er wordt wel een onafhankelijke keuring aangeboden maar da's ook niet alles...)
T.
Maar bij importautos is het wél netjes: je betaald 50 euro extra en zij zorgen voor de (papieren) afhandeling. Bij de info staat een overzicht van de bijkomde kosten zoals BPM etc. met een optie om wel of niet als particulier een wagen over te laten komen. Het enige wat ontbreekt is een soort onafhankelijke proefrit (er wordt wel een onafhankelijke keuring aangeboden maar da's ook niet alles...)
T.