Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
Otto
- Donateur

Bericht
door Otto » zo 07 jan, 2007 21:29
Hallo,
Ik heb een vraag:
Welk online fotoboek gebruiken jullie om foto's op het forum te zetten. Ik heb een album bij pixum maar dat wil niet.
Kijk maar:
[/img]
http://www.pixum.nl/int/img.php?u=otto2 ... a694609e77
of:
Als ik foto's van een site doe: (geheel willekeurig)

Dan wil het wel....
Why?
Otto
-
Margreet
- Geregistreerd lid
Bericht
door Margreet » zo 07 jan, 2007 21:33
Ik gebruik altijd de ruimte die ik van m'n eigen provider heb gekregen voor een homepage, werkt perfect.
mijnalbum.nl wordt ook nogal eens gebruikt, maar daar worden de foto's behoorlijk gaar van.
-
Otto
- Donateur

Bericht
door Otto » zo 07 jan, 2007 21:36
Kom net tot de ontdekking dat het saabforum logo eindigd ip .jpg en de foto's van mij op Pixum.nl niet... kan dit de oorzaak zijn?
Otto
-
Margreet
- Geregistreerd lid
Bericht
door Margreet » zo 07 jan, 2007 21:37
Dat is wel waarschijnlijk ja...
-
Otto
- Donateur

Bericht
door Otto » zo 07 jan, 2007 21:39
@margreet: Heb jij op je space van je provider dan wel dat de foto's op .jpg eindigen? (sorry voor de fijne zin)
Otto
-
Margreet
- Geregistreerd lid
Bericht
door Margreet » zo 07 jan, 2007 21:44
Ja, want ik zet ze er zelf op in jpg bestandsformaat en de foto's blijven gewoon dezelfde titel houden, veranderen niet in zo'n enorme link vol cijfers en letters.
Ik heb bijvoorbeeld internet via casema. Een foto van de Saab en paard Nescio heb ik Nescio-saab.jpg genoemd.
Na uploaden wordt dat
http://home.casema.nl/amopthof/Saab/Nescio-saab.jpg en die link kun je dus tussen [img]en[/img] zetten en dan is je foto geplaatst.
Voor dat uploaden heb je wel een FTP programma nodig, maar soms kan het ook gewoon via de service pagina van je provider. Erg ingewikkeld is het niet.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » zo 07 jan, 2007 21:46
Meestal gebruik ik
http://xs.to, en anders Photobucket, werkt allebei perfect, nooit problemen mee gehad!
-
Injectie
- Moderator
Bericht
door Injectie » zo 07 jan, 2007 21:54
Ik gebruik gewoon mijn album wat ik hier op het saabforum heb verkregen via Sander of HAnnes
-
Margreet
- Geregistreerd lid
Bericht
door Margreet » zo 07 jan, 2007 22:11
Dat is wel een vage link ja... Typisch zeg... Dat is zeker weten de url van de foto die je daar op gezet hebt? Staat niet nog ergens anders iets waarmee je wel kunt doorlinken? Ik ken die hele site verder niet hoor.
-
Otto
- Donateur

Bericht
door Otto » zo 07 jan, 2007 22:26
Nee ik heb me een ongeluk gezocht... Hoop dat ik hiero binnenkort een foto album krijg...
Otto
-
Margreet
- Geregistreerd lid
Bericht
door Margreet » zo 07 jan, 2007 22:28
Als je een foto hebt die je nu heel graag wilt showen dan kan ik 'm wel voor je uploaden?
-
Otto
- Donateur

Bericht
door Otto » zo 07 jan, 2007 22:37
Das erg aardig

Maar nee ik heb nog niet iets wat ik nu wil showen... Wel bedankt voor het aanbod.
Otto
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
Bericht
door davidjoost » zo 07 jan, 2007 22:51
ik ook, een erg gebruiksvriendelijke site met redelijk veel ruimte, je moet alleen wel zorgen dat je foto's kleiner zijn dan 250kb (per stuk), maar als ze groter zijn verkleind hij ze automatisch na het uploaden
davidjoost