Om mij heen zie ik Saab-rijders die overstappen op een Hybrid.
Maar ik zie ook Saab--rijders die er na wat bedenktijd toch maar vanaf zien.
Daarmee rijst de vraag: Is een Hybrid wel zo interessant?

Tja, da's weer het 'gevoel'. Is bij iedereen verschillend. Ik ben gék op automaten! Ik heb zelfs nog een Peugeot 205 automaat uit 1991. Over probleemloze auto gesproken.voodoo schreef: ↑vr 30 sep, 2022 19:02Ja, dat had de Jazz ook.
Maar het geeft vooral een heel gevoelloze beleving, ik weet niet hoe ik dat goed moet verwoorden. Het heeft me in ieder geval genezen van automaten.
En verder; de Jazz liep zonder moeilijke hybridetechniek heel netjes tegen de 1 op 20 op benzine.

Hier zijn in mijn ogen twee door mij custom verbasterde spreekwoorden van kracht;voodoo schreef: ↑vr 30 sep, 2022 19:02Maar het geeft vooral een heel gevoelloze beleving, ik weet niet hoe ik dat goed moet verwoorden. Het heeft me in ieder geval genezen van automaten.

Een model S van Tesla van bouwjaren 2012 tot 2016, die niet opnieuw tweedehands door Tesla verkocht is, zou de enigste electrische auto zijn die voor mij in aanmerking komt.Guido900T schreef: ↑za 01 okt, 2022 0:08Ik vind hybride auto's over het algemeen niet aantrekkelijk vanwege hun onaantrekkelijke design. De model S vond ik wel mooi maar dat is een 100 % stekkerauto die ik dan weer niet zou kopen vanwege teveel gedoe.

Altijd bijzonder die diepe betrokkenheid en nadruk op onrecht in de wereld als het gaat om "duurzaamheid". Heel goed, en ga zo door. Horen we te weinig. Zoals bijvoorbeeld als het gaat om de toeleveranciers van vrijwel de gehele automotive voor ook de echte petrolheads (de échte autoliefhebbers) en de verslaafden aan digitale apparatuur. Dan opeens telt die bezorgdheid niet meer mee of wordt het maar verzwegen. Enfin, blijf het aankaarten voor een eerlijke wereld!oversized accu met door kinderhandjes gedolven cobalt