310 km/u auf den autobahn mit ein Audi
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
Doc
- Donateur (2x)

-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
jonatas 900s schreef:En 310 KM Pro stunde
Ja, ja, Nederlanders overschatten hun talenkennis (1) (2) en ze kunnen niet spellen...
-
edwardk
- Geregistreerd lid
kan mij dat schelen hoe je dat schrijft ,engish is better then German, speak and write only Dutch and English (kan mijzelf overal redden), also on my way through Germany (int. taal )so......., 300 kilometers an hour with an Audi on the German highway.
misschien ga ik het nog eens leren met een uit Duitsland afkomstige collega, you'll never know.

misschien ga ik het nog eens leren met een uit Duitsland afkomstige collega, you'll never know.
..... en niet (hoofd) rekenenen ze kunnen niet spellen...
-
Estatic
- Geregistreerd lid
-
edwardk
- Geregistreerd lid
wat te denken van de afstand die je nodig hebt om tot stilstand te komen, denk aan het plotseling opdoemen van een file (ivm ongeluk in/na een flauwe bocht).Estatic schreef:Ik ben blij dat iemand anders dat gefilmd heeft.
Mij niet gezien aan de bijrijderskant.
Vraag me af hoever zo'n auto door de lucht zou gaan bij -wat zullen we zeggen uhhhh..- een wiel in de berm linksvoor.
300 meter moet ie toch met gemak kunnen halen.
laat dat totaal op z'n snelst gaan in ca 10 sec, ben je toch al min 860 meter verder.
-
Maarten C
- Geregistreerd lid
-
Sander
- Forum Admin
Dat had ik ook... verschil met het overige verkeer is niet heel groot.Maarten C schreef:Ik heb zo mijn twijfels bij dit filmpje. Als ik in een auto 310 km/u zou rijden, en een vrachtwagen rijdt 80 km/u, Zou deze dan niet veel sneller ingehaald moeten zijn dan nu op het filmpje gebeurd ????????
Ik kan me vergissen, maar mij lijkt dit geen snelheidsverschil van 310-80= 230 km/u
(maar ja ik heb nog nooit zo hard (mee)gereden...)
Sander
-
edwardk
- Geregistreerd lid
weet wel dat 245 km/u snel is rijdt het niet dagelijks, maar hoe zou je als dit niet klopt dan je km-teller manipuleren zo dat hij toch wel gelijkmatig en dus met een aannemelijke snelheid richting de 300 gaat. En als dat zo zou zijn, wat is daar dan de zin vanSander schreef:Dat had ik ook... verschil met het overige verkeer is niet heel groot.Maarten C schreef:Ik heb zo mijn twijfels bij dit filmpje. Als ik in een auto 310 km/u zou rijden, en een vrachtwagen rijdt 80 km/u, Zou deze dan niet veel sneller ingehaald moeten zijn dan nu op het filmpje gebeurd ????????
Ik kan me vergissen, maar mij lijkt dit geen snelheidsverschil van 310-80= 230 km/u
(maar ja ik heb nog nooit zo hard (mee)gereden...)
Sander
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid