vliegeren

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
coolyo0o
Geregistreerd lid

vliegeren

Bericht door coolyo0o » zo 10 sep, 2006 0:35

ik heb er een nieuwe hobby bij en dat is vliegeren met een stunt vlieger of powerkite.

zijn een ook saabisten die gepakt zijn door het vlieger virus en zo ja waar gaan jullie dan vliegeren?

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » ma 11 sep, 2006 7:07

alleen bij heel harde wind met een 2.10m spanwijdte kite
en met een trapeze om super kicken

Thisafternoon
Geregistreerd lid

Bericht door Thisafternoon » ma 11 sep, 2006 9:42

Ik heb ooit toen ik 16 was (damn 10 jaar geleden!) dagen achter elkaar gevliegerd op Terschelling, met een goeie vlieger (met 2 'touwen', zodat je bochtjes kon maken, ken de termen niet)

Dat was echt fantastisch, super ontspannen!!! Zonnetje erbij, in m'n zwembroek. Alles gaat langs je heen!
Ik ben daarna ook niet meer zo bruin geworden als toen...

Maarja, in Utrecht, is het allemaal wat lastiger, niet zoveel tijd enz. Maar ik wil het wel weer een keer gaan doen! Plarken in 't zand, en gaan!

Oja, ik ben niet zo'n kite-surf-wake-board-power-race-extreme-sporter ;) Het gaat me vooral om de ontspanning, niet om de kick...

coolyo0o
Geregistreerd lid

Bericht door coolyo0o » ma 11 sep, 2006 12:25

lekker door het zand sleuren kan ook heel ontspannend werken. of gewoon lekker bochtjes en 8tjes draaien en spelen met de ondeloofelijke kracht die een vlieger tegenwoordig kan produceren.

Plaats reactie