1.200pk in een kristallen asbak....

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Ewout900
Geregistreerd lid

1.200pk in een kristallen asbak....

Bericht door Ewout900 » ma 04 sep, 2006 14:13

Natalia SLS2: de duurste auto ter wereld
Bron: AutoWeek

Hij bestaat alleen nog op het computerscherm en alle gegevens over de auto zijn nog theoretisch. Eén ding weet de Amerikaan Alfred DiMora wel zeker: zijn auto wordt de beste en duurste auto ter wereld.

De Amerikaanse ondernemer Alfred DiMora heeft plannen om de meest dure en luxe auto ter wereld te maken. In Amerika moet de Natalia SLS2 twee miljoen dollar gaan kosten wat in Nederland inclusief belastingen neerkomt op een kleine 2,5 miljoen euro.

DiMora denkt aan een standaarduitrusting van onder meer massagestoelen voorin, een beamer in het dak voor het bioscoopscherm en een verlichte kristallen asbak. Verder zijn er zestig computers aan boord die zorgen voor de wegligging en de veiligheid.

De zes meter lange limousine, die plaatsbiedt aan vier personen krijgt een 14,0-liter V16 met 1.200 pk. Per jaar moeten veertig tot vijftig auto’s worden gebouwd. Begin 2008 is volgens de planning het eerste exemplaar rijklaar en aan het einde van dat jaar start de productie. We zullen zien…

Afbeelding

Nu maar hopen dat de beste man niet zó druk is met de uitrusting, dat hij vergeet aan de vormgeving te sleutelen.... Of zou dat The filthy rich een saucisse wezen...

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » ma 04 sep, 2006 15:36

Het valt me steeds meer op: hoe rijker, hoe smakelozer.

nssn'99
Geregistreerd lid

Bericht door nssn'99 » ma 04 sep, 2006 20:36

Inderdaad. zoals zo'n Spyker peking-to-paris. brrrr.
Maja. De ene oliesjeik kan wel mooi tegen de ander zeggen dat hij een Natalia SLS2 in backorder heeft staan.

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » ma 04 sep, 2006 22:29

Het moet wel een extreem luxe, snelle alles in 1 auto zijn.
Nou is dit pas een concept, dus zal hij in het echt wel een stukje stijlvoller zijn. Nou zeg ik dit niet uit patiotisme, maar ECHT mooie auto's komen bijna alleen uit Europa vind ik... Daar vind je echt een eigen stijl en afkomst in terug, je kunt er zelfs cultuur in terug vinden!

Estatic
Geregistreerd lid

Bericht door Estatic » ma 04 sep, 2006 22:45

waxle schreef:Het valt me steeds meer op: hoe rijker, hoe smakelozer.
The Rich and Shameless :green_many:

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » ma 04 sep, 2006 23:07

Estatic schreef:
waxle schreef:Het valt me steeds meer op: hoe rijker, hoe smakelozer.
The Rich and Shameless :green_many:
:lol: tippisch americaans groter en GROTER : De zes meter lange limousine, die plaatsbiedt aan vier personen krijgt een 14,0-liter V16 met 1.200 pk. Nu wil men in de US trouwens ineens kleiner ivm benzine prijs ! zie de promotie v/d smart aldaar :wink: en de interresse ervoor.

sonett
Geregistreerd lid

Bericht door sonett » ma 04 sep, 2006 23:11

De Natalia SLS2 en hoe ziet de Natalia SLS1 er uit :twisted:

Plaats reactie