Voer voor ........vul maar in.
-
Luud
- Donateur (8x)

Voer voor ........vul maar in.
https://www.volkskrant.nl/economie/in-n ... ~a4582474/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
gudmundje
- Donateur

Re: Voer voor ........vul maar in.
Is in België ook een groot probleem aan het worden. Bij ons is het nog vanaf 30 jaar.
Gevolg is dat je de gekste dingen ziet rondrijden als oldtimer, wegroestende Benzen, bmw 3 series die gewoon buiten op de straat staan in wind en regen... ja zelfs een carisma gezien met O-platen dat was zeker een liefhebber
Gevolg gaat natuurlijk zijn dat door de profiteurs de ware liefhebbers afgestraft gaan worden...
Gevolg is dat je de gekste dingen ziet rondrijden als oldtimer, wegroestende Benzen, bmw 3 series die gewoon buiten op de straat staan in wind en regen... ja zelfs een carisma gezien met O-platen dat was zeker een liefhebber
Gevolg gaat natuurlijk zijn dat door de profiteurs de ware liefhebbers afgestraft gaan worden...
-
ReinO
- Donateur (2x)

en nu is er ook nog eens aangetoond dat de milieuzones geen schonere lucht oplevert of minder fijnstof heeft.
Ondertussen heb ik door een wegafsluting wel mijn 1e milieudelict begaan door met mijn oude diesel net een straatje milieuzone te hebben gereden.
Ondertussen heb ik door een wegafsluting wel mijn 1e milieudelict begaan door met mijn oude diesel net een straatje milieuzone te hebben gereden.
-
Robbert
- Donateur (6x)

Een paar jaar geleden bij wijziging van de oldtimer regeling werd er nog hel en verdoemenis gesproken over de teloorgang van het aantal klassiekers.
viewtopic.php?f=9&t=123590
Lijkt dus erg mee te vallen.
viewtopic.php?f=9&t=123590
Lijkt dus erg mee te vallen.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

De Volkskrant en dit soort berichten, kan alleen maar fout gaan
-
Robbert
- Donateur (6x)

-
turbopilot
- Donateur (7x)

Nee, daar staat de echte informatie lijkt mij.
Bijvoorbeeld ook dat er niet veel mee gereden wordt, alhoewel ze het omschrijven als 1,7 duizend km
Dat is dus gewoon 1700 km , dus 2 rondjes om de kerk
Bijvoorbeeld ook dat er niet veel mee gereden wordt, alhoewel ze het omschrijven als 1,7 duizend km
Dat is dus gewoon 1700 km , dus 2 rondjes om de kerk
-
Robbert
- Donateur (6x)

Die 1700km stond overigens ook in het Volkskrant artikel,
"Gemiddeld rijdt een 40-plusauto bijna 1.700 kilometer per jaar. Voor jongere auto's is dat meer dan 13 duizend kilometer."
"Gemiddeld rijdt een 40-plusauto bijna 1.700 kilometer per jaar. Voor jongere auto's is dat meer dan 13 duizend kilometer."