Renault / TT bolneus / Edna

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Renault / TT bolneus / Edna

Bericht door turbopilot » do 01 feb, 2018 21:05

Volgens mij is het clio
Telkens als ik er 1 tegen komt ( die met de led verlichting in het midden redelijk dicht bij elkaar )moet ik denken aan een TT bolneus :D
Hebben jullie dat ook.

Edit; vd week een paar keer achter mij. Volgens mij een nieuwe megane.
De (led) verlichting lijkt in de achteruitkijkspiegel wel een dame Edna :D

Ronnes
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Renault / TT bolneus ?

Bericht door Ronnes » za 03 feb, 2018 13:44

Ik had vroeger dezelfde reactie bij een Twingo van de eerste generatie: ronde koplamjes die ietwat uit de carosserie bollen, net als bij een oude tweetakt.

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » zo 04 feb, 2018 17:44

Ik heb dat met de achterlichten van een Nissan Micra. Zitten laag naast het kenteken. Net als bij een 900.

Pisang
Donateur
Donateur

Bericht door Pisang » di 06 feb, 2018 19:41

@Turbopilot: ik denk dat je het nieuwste model Twingo bedoelt. Mijn meisje heeft er een, ik denk dat ze het wel leuk vind om te horen dat er Saab-connectie is gemaakt, en wel met een eveneens zeer aaibaar Saabje.

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door turbopilot » di 06 feb, 2018 22:13

Ja dat denk ik ook, had wel ff gegoogeld op afbeeldingen , maar kon geen voorbeeld vinden

Funky Dude
In memoriam †

Bericht door Funky Dude » di 06 feb, 2018 23:20

Austin Allegro leek bij tegemoet komen in het donker op afstand ook wel op een V4, totdat je dichterbij gekomen de andere stadslichtjes zag.
Zal er meteen maar een plaatje bijplakken:

Afbeelding

Jungleman
Geregistreerd lid

Bericht door Jungleman » wo 07 feb, 2018 1:12

ik word een beetje moe van al die dagrijverlichting.

vandeweek 3x iemand moeten waarschuwen (niet dat het hielp, trouwens) dat hij/zij met alleen de dagrijverlichting reed. overdag is dat natuurlijk niet zo erg. maar om half 10 's avonds wordt het toch een ander verhaal.

en ook vanavond weer een paar weggebruikers erop mogen attenderen dat ze met te weinig/onjuiste verlichting reden.

gelukkig hoef ik ze de kost niet te geven.

je zou ze haast adviseren: koop een Italiaan of Zweed, zet de lichtschakelaar op dimlicht en blijf er vervolgens met je tengels van af. helaas is niet iedereen zo slim.

Funky Dude
In memoriam †

Bericht door Funky Dude » wo 07 feb, 2018 2:09

App1 schreef:Allegro, denk niet dat ze bij Pearl of Hans Anders nog iets voor je kunnen betekenen.
Maak jij nou eerst maar eens de basisschool af...

Plaats reactie