Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Bericht
door Jungleman » vr 20 okt, 2017 11:03
gezien op feestboek:
https://www.youtube.com/watch?v=EWcYFpYHY1w" onclick="window.open(this.href);return false;
een van de reacties was (
and i quote): 'Reminds me about Saab 9-5 NG'. daar heb ik zo mijn gedachten over...
ik vind het meer een rijdende kerstboom. opvallend, dat wel, maar echt nodig....?
het is ook niet iets wat ik bij een Saab 9-5NG zou verwachten. te hoog Sjonnie-gehalte.

-
Davione
- Geregistreerd lid
Bericht
door Davione » za 21 okt, 2017 19:08
Volgende week in real-life gaan ontdekken alsook de nieuwe A8.
Voordeel van bij Audi te werken

-
Funky Dude
- In memoriam †
Bericht
door Funky Dude » za 21 okt, 2017 20:01
Dit soort speelgoed komt m.i. de verkeersveiligheid niet ten goede omdat het nogal afleid, sneu dat ze niets zinnigers kunnen bedenken.
-
rdehaan
- Donateur (3x)

Bericht
door rdehaan » za 21 okt, 2017 21:43
De led bar van de 9-5NG herken je van grote afstand en staalt klasse uit. Deze a7 led bar valt meer in de categorie feestverlichting...
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Bericht
door turbopilot » zo 22 okt, 2017 18:37
En past dan ook goed bij de huidige generatie 0000 rijders

-
Davione
- Geregistreerd lid
Bericht
door Davione » zo 22 okt, 2017 21:24
Funky Dude schreef:Dit soort speelgoed komt m.i. de verkeersveiligheid niet ten goede omdat het nogal afleid, sneu dat ze niets zinnigers kunnen bedenken.
De animatie die getoond word is enkel bij het ontgrendelen en vergrendelen van het voertuig, niet bij het inschakelen of uitschakelen van de lichten.
-
Funky Dude
- In memoriam †
Bericht
door Funky Dude » zo 22 okt, 2017 21:48
-
Fredje65
- Donateur (5x)

Bericht
door Fredje65 » ma 23 okt, 2017 14:29
Wat een prachtige auto, de nieuwe A7 !
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Bericht
door turbopilot » ma 23 okt, 2017 14:48
OOOO + O

-
Steve-O
- Donateur (8x)

Bericht
door Steve-O » ma 23 okt, 2017 21:44
Uit Wikihow:
"Zoek een plek om over te geven. Als je thuis bent zullen wc's, gootstenen en emmers de beste keuze zijn. Gootstenen zijn niet echt geweldig, want als er stukjes in je braaksel zitten, moet je die waarschijnlijk zelf weer uit de afvoer vissen."
-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » ma 23 okt, 2017 21:50
rdehaan schreef:De led bar van de 9-5NG herken je van grote afstand en staalt klasse uit. Deze a7 led bar valt meer in de categorie feestverlichting...
Wel weer jammer dat je de 9-5NG zo vaak met een kapotte LED bar rond ziet rijden. Ondertussen in Zweden twee 9-5NG`s gezien en beiden hadden de bar kapot. Gelukkig lijken de Nederlandse forummers wat actiever in het vervangen / fixen van de unit dan in het thuisland.

-
Funky Dude
- In memoriam †
Bericht
door Funky Dude » ma 23 okt, 2017 21:59
Ah, vandaar dat er in Zweden zoveel NG's te koop staan...