Landrover

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
verde900
Donateur
Donateur

Landrover

Bericht door verde900 » ma 14 aug, 2006 19:04

Ik wilde jullie het volgende stukje dat ik vandaag in een vakblad las niet onthouden:

Volgens de overlevering zou ooit een stel Engelsen naar Japan vertrokken zijn om eens te kijken waarom die Landcruisers in tegenstelling tot de toenmalige Landrovers wel waterdicht waren.
Toyota bleek, volgens het verhaal, wel bereid om uit de doeken te doen hoe zij hun auto's controleerden: je stopt er een kat in, doet alle ramen dicht en na 3 dagen ga je kijken. Als de kat dood is, is de auto dicht.
Lichtelijk geschokt vertrokken de Engelsen en probeerden hetzelfde. Resultaat na 3 dagen? Kat weg!
De specificaties zijn tot op heden nog steeds niet gewijzigt.

Ik vond hem amusant!

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 14 aug, 2006 20:30

Ik ook! :D

White Lines
Geregistreerd lid

Bericht door White Lines » ma 14 aug, 2006 23:33

Ik vind hem ook wel leuk, alleen is een kat na 3 dagen nog niet dood, dat duurt echt wel langer.

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » di 15 aug, 2006 16:03

White Lines schreef:Ik vind hem ook wel leuk, alleen is een kat na 3 dagen nog niet dood, dat duurt echt wel langer.
ze zullen wel zuurstof tekort bedoelen en dan kan vast wel in 3 dagenAfbeelding

White Lines
Geregistreerd lid

Bericht door White Lines » di 15 aug, 2006 16:24

Is het dan niet makkelijker, sneller, en diervriendelijker te testen door met een luchtslang gekleurd gas in de auto te spuiten(met overdruk), kun je ook gelijk zien waar de lekken zitten.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » di 15 aug, 2006 16:38

diervriendelijk in Japan???

wat naief.. :P

Oostland
Geregistreerd lid

Bericht door Oostland » di 15 aug, 2006 17:48

je kunt hem ook het water in rijden, zie je ook waar die lekt

Plaats reactie