Het grote beun topic
-
Efraim
- Geregistreerd lid
Re: Het grote beun topic
Hebben ze daar een wielbout op de carterstop gelast?! Allemachtig... 
-
ReinO
- Donateur (2x)

Wanneer ie echt vastzit.... Hopelijk houdt het alu van de pan het.
-
jor
- Geregistreerd lid
Met zo n oplossing ben ik ooit te pas gekomen.Ik reed als pekelcar een renault 25 .Lux en met spraakcomputer.Ik rij over verkeersremmers en hoor een pok.Meteen daarna gingen alle lampjes branden en de computer melde stop!! oil faillure.Dus gestopt en ik zie achter mn auto een grote en lange sloot olie.Brandweer gebeld en die kwamen met 2 busjes en 13 man personeel
Ik zei nog tegen de commandant,ik hoop niet dat zij bij mij op de loonlijst staan .hij dacht van niet maar er kwam wel een rekening van1600 gulden.Die mij overigens is kwijt gescholden na een net bezwaarschrift.
Het carter was aan diggels dank zij de bout die aan de plug was gelast
Het carter was aan diggels dank zij de bout die aan de plug was gelast
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Ik heb wel een paar bijdragen, maar die komen me op een ban te staan denk ik 
-
ReinO
- Donateur (2x)

@ jor: het is natuurlijk alleen bedoeld om hem te lossen en daarna te voorzien van een frisse carterbout.
-
tanisha
- Geregistreerd lid
Als dat gelas is helemaal niet nodig je kapt ze zo los met een klein scherp beiteltje (zelf als Bokito ze aangedraaid heeft) en een nieuwe plug is nog geen 2 euro! 
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Of een goede griptang (dus niet eentje van de gamma), een van mijn favoriete tools.tanisha schreef:Als dat gelas is helemaal niet nodig je kapt ze zo los met een klein scherp beiteltje (zelf als Bokito ze aangedraaid heeft) en een nieuwe plug is nog geen 2 euro!
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Met een griptang moet je het vaak wel in één keer goed doen, om van de kop geen pulp te maken. Nadat iemand mij het een keer met een beitel (slagpen wil ook) heeft voorgedaan, volg ik standaard die methode. Dat scheelt tijd en gevloek. 
-
tanisha
- Geregistreerd lid
Idd griptang is alleen te doen als het matig vast zit maar bij een gevalletje Bokito gaat het alleen met een beiteltje en hamer.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Als ik een foto plaats van een gril vastgezet met tyrap, tel ik dan ook mee 
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Of heet stoken, doet het ook vaak. Ach, er zijn zoveel methoden. Ik kreeg vandaag zo'n inductieapparaat aangeboden, kost maar €800 mijnheer... Nou, tot nu toe red ik het prima zondertanisha schreef:Idd griptang is alleen te doen als het matig vast zit maar bij een gevalletje Bokito gaat het alleen met een beiteltje en hamer.