Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
Wouter
- Donateur (2x)

Bericht
door Wouter » wo 26 jul, 2006 21:12
Zijn hier mensen die lid zijn bij of ervaring hebben met doe-het-zelf-garage de sleutelaar in Rotterdam aan de Olympiaweg, tegenover de Kuip?
Op internet zijn ze niet echt aanwezig. Wat ik van een buurman begreep kost het 70,- Euro lidmaatschap per jaar. Je kan daarvoor inprincipe onbeperkt klussen, maar het is wel handig om een afspraak te maken. Je kan gebruik maken van al het gereedschap, maar voor een brug betaal je nog een beetje geld. Er lopen ook gewoon een keurmeester en monteurs rond. Het heeft dus ook wel wat weg van een gewone garage.
Iemand die mij iets kan zeggen voordat ik daar binnenkort eens binnenloop?
Het "illegaal" klussen in de parkeergarages en -terreinen van Parkeerbeheer loopt een beetje de spuigaten uit... 
-
thor2002
- Geregistreerd lid
Bericht
door thor2002 » zo 05 nov, 2006 22:08
Dat vraag ik me eigenlijk ook af! Rijd er al jaren langs, zie vaak (véél) ouwe golfjes buiten staan, maar zoek eigenlijk ook een plek waar ik af en toe op de brug terucht kan!
Zouden er meer garages zijn waar je voor een klein bedrag de spullen mag 'huren' in Rotterdam?
Zeg bijvoorbeeld om de voortrein van nieuwe rubbers te voorzien?
Thor2002
-
Wouter
- Donateur (2x)

Bericht
door Wouter » zo 05 nov, 2006 22:28
Voor incidentele klussen waarbij ik een brug nodig heb, ga ik naar Khoen Khoen aan de Keileweg. Je neemt daar wel je eigen gereedschap mee, maar als je nog iets nodig hebt kan je het van hen lenen/huren. Voordeel is ook dat ze doordeweeks tot 21 uur open zijn.
De sleutelaar ben ik verder nog niet achteraan gegaan.
-
thor2002
- Geregistreerd lid
Bericht
door thor2002 » ma 06 nov, 2006 21:44
Khoen Khoen op de Keileweg. Zucht. Wat een naam, en de plaats geeft ook te denken. Maar even zo goed, een top tip! Ik zal eens kijken of ik de buurman (2 x Saab 900 waarvan 1 cabrio) zo gek krijg om mee te gaan. Kunnen we eens kijken of het plaatsen van powerflexen écht zo eenvoudig is als sommige leden melden...(En de buurman is a-technisch!)
Thor2002
-
Wouter
- Donateur (2x)

Bericht
door Wouter » ma 06 nov, 2006 23:20
thor2002 schreef:Khoen Khoen op de Keileweg. Zucht. Wat een naam, en de plaats geeft ook te denken. Maar even zo goed, een top tip!
Ja uh.. je woont in Rotterdam of niet. Ik vind het zelf altijd schitterend daar. Maar enige ervaring in het communiceren met khoelies kan geen kwaad..
Route: als je vanaf de Vierhavenstraat de Keileweg in rijdt, voorbij de Praxis, kruispunt over, voorbij - inderdaad - de voormalige afwerkplekken en dan heb je van die hekken die de weg kunnen afsluiten. De eerste loods links die direct na die hekken staat, daar zit Khoen Khoen. Eerst even iemand achter de balie vragen of er een brug beschikbaar is.
Good luck!
-
Vinnievw
- Geregistreerd lid
Bericht
door Vinnievw » di 07 nov, 2006 16:43
Wel goed opletten voor fliters op de Vierhavenstraat trouwens, staat nog wel een verscholen achter de opleggers die er op de parralelstraat geparkeerd staan. Ben er laatst geflitst.
-
Wouter
- Donateur (2x)

Bericht
door Wouter » di 07 nov, 2006 20:25
Vinnievw schreef:Wel goed opletten voor fliters op de Vierhavenstraat trouwens, staat nog wel een verscholen achter de opleggers die er op de parralelstraat geparkeerd staan. Ben er laatst geflitst.
Oow..

Ik heb er veel gereden onlangs..
-
thor2002
- Geregistreerd lid
Bericht
door thor2002 » wo 08 nov, 2006 22:53
MOet je voor de grap eens op maandag op de Boompjes kijken. Tussen de bloembakken, achter reclameborden.... Steevast op maandag ochtend richting brienenoord. Lekker met z'n tweetjes, krantje en koffie erbij en maar flitsen (en zo je salaris bij elkaar fotograferen). Lekker veilig in zo'n bak, hoef je tenminste niet naar 'rare' klusjes zoals huisvredebreuk in de buurt van de Mathenesselaan. Stel je voor. Daar zijn ze niet voor bij de Pliesie gegaan!
Ik ga dit weekend eerst even op de oostzeedijk bij autonet langs om een boek (haynes) op te halen. Lekker snuffelen voor de ophanging, flexen kopen en dan eens bij onze Keileweg buren langs. Daar zit overigens ook een aardig restaurant!
Thor2002
-
Wouter
- Donateur (2x)

Bericht
door Wouter » do 09 nov, 2006 0:45
In het weekend is het wel vaak druk bij Khoen Khoen..
Ben nu wel benieuwd wat dat goede restaurant is. Vind zaken als de Ballentent erg mooi.
-
Vinnievw
- Geregistreerd lid
Bericht
door Vinnievw » do 09 nov, 2006 0:48
Enige 'restaurant' in de buurt daar is volgens mij de KFC.. Ballentent is trouwens meer voor het drinken dan voor het eten!
-
iluvsanela
- Donateur (2x)

Bericht
door iluvsanela » za 07 jun, 2014 15:39
.
Berichtdoor Vinnievw » do 09 nov, 2006 0:48
do 09 nov, 2006 0:48
09 nov, 2006
2006
Wow, eerste reactie na 7,5 jaar

-
peterpaul
- Geregistreerd lid
Bericht
door peterpaul » za 07 jun, 2014 22:09
Als je toch al richting de Keileweg zit kan je net zo goed even 5 minuten doorkarren naar de WAC automobielclub in Schiedam.
Kost je 24 euro per jaar, gereedschap kun je gebruiken met achterlaten van je lidkaart en brug en sleutelputten zijn ook aanwezig. Kosten verder niets. Wel even bellen van te voren om een van die plekken te reserveren. T is niet nieuw maar alles werkt en is aanwezig.
-
johnb52
- Donateur (7x)

Bericht
door johnb52 » za 07 jun, 2014 23:51
iluvsanela schreef:.
Berichtdoor Vinnievw » do 09 nov, 2006 0:48
do 09 nov, 2006 0:48
09 nov, 2006
2006
Wow, eerste reactie na 7,5 jaar

Ja t is zijn eerste post he

-
gertram
- Donateur (3x)

Bericht
door gertram » zo 08 jun, 2014 3:43
Moeten jullie een nieuwkomer nu gelijk op een dergelijke manier wegjagen?
Ik vind het een nuttige post, heb er in de toekomst wellicht nog wat aan. Bedankt pepe2!