Dat deed bij mij de vraag rijzen; is dat stuk het slechtst gelegde stuk asfalt van Nederland? Wie komt het bekend voor?
Slechtste snelweg?
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Slechtste snelweg?
Man o man elke keer als ik over de A4 rijd tussen waar de A4 en A44 samenkomen tot Schiphol schud ik weer als een malle heen en weer! Ik altijd maar denken dat het destijds aan mijn 9-5 lag, 3 keer uit laten lijnen en nieuwe banden, geen veranderingen. Nu in mijn 900 valt het mij ook weer op, alles schudt als je over dat stuk asfalt rijdt.
Dat deed bij mij de vraag rijzen; is dat stuk het slechtst gelegde stuk asfalt van Nederland? Wie komt het bekend voor?
-
ReinO
- Donateur (2x)

Re: Slechtste snelweg?
een stukje A6 richting noorden vanaf lelystad doet ook mee in deze competitie.
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Dat ene stukje A6 ken ik ja, wat een bagger stukje is dat. Verderop op de A6 (ergens in Friesland al) zit ook een stukje met een paar enorme kuilen.
-
edwardk
- Geregistreerd lid
De wegen zijn nergens zo slecht als in Nederland , ook al liggen ze er net of zijn ze net geasfalteerd.
-
odin1899
- Donateur

Geloof dat je nog nooit in België of Noorwegen bent geweest
.
-
millerman
- Donateur (3x)

Of in Italië of in grote delen van Duitsland of in Spanje of in Oostenrijk of in Engeland of in Mozambique of in.... je snapt het wel... eigenlijk zijn de wegen bijna nergens zo goed als in Nederland over het algemeen genomen.
-
V6Aero
- Donateur (4x)

Afrit A2 (richting het zuiden) op de Lekbrug bij Vianen. Ziet er strak uit, maar trilt met iedere auto.
-
Gele aero
- Donateur (8x)

We hebben ook absoluut een heel goed wegennet, daardoor vallen de gekke dingen sneller op. In België zou de a4 waarschijnlijk een biljartlaken worden genoemd!
Dat stuk A6 is er inderdaad ook 1, voorbij afslag Lelystad Noord tot de ketelbrug inderdaad!
Dat stuk A6 is er inderdaad ook 1, voorbij afslag Lelystad Noord tot de ketelbrug inderdaad!
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

edwardk schreef:De wegen zijn nergens zo slecht als in Nederland , ook al liggen ze er net of zijn ze net geasfalteerd.

/ontopic: dat stukje A4 tussen Roelofarendsveen en Hoogmade heeft ook veel weg van een golfslagbad...
-
harolddevries
- Donateur (6x)

óf in Afrika of Azië!odin1899 schreef:Geloof dat je nog nooit in België of Noorwegen bent geweest.
-
jor[D]1
- Geregistreerd lid
Asfalt van de Afsluitdijk ligt er ook maar matig bij.
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Of Tsjechie, of Polen, of......of......en ga zo nog maar even door. Al met al mogen we hier niet klagen.
-
nacra 93
- Donateur

harolddevries schreef:óf in Afrika of Azië!odin1899 schreef:Geloof dat je nog nooit in België of Noorwegen bent geweest.
Antarctica poh.
-
Robbert
- Donateur (6x)

Vorig jaar de VS was ook niet echt een feest.millerman schreef:Of in Italië of in grote delen van Duitsland of in Spanje of in Oostenrijk of in Engeland of in Mozambique of in.... je snapt het wel... eigenlijk zijn de wegen bijna nergens zo goed als in Nederland over het algemeen genomen.