Je doet de gordijnen open. Je kijkt naar buiten en je ziet vervolgens je Aston Martin DB9 van ruim 215.000 euro op blokken staan.

het dievengilde is slimmer dan je denkt. Met stelen van een auto gaat tegenwoordig GEEN alarm meer af. Men stopt met een truck met een container erop (zonder bodem) naast je auto, takelt de container over je auto heen en steekt er een aantal ijzeren staven onderin en tilt de container met auto en al weer op de truck, en jij hebt ECHT niets in de gaten s'avonds of s'nachts. Het dievengilde heeft voor elke beveiliging binnen no-time een antwoord klaar.hitcham schreef:Very well balanced by the way...
Je mag toch wel verwachten dat zo'n auto is uitgerust met het meest "state of the art" alarmsysteem dat verkrijgbaar is?
nou is gelukkig Saab NOG GEEN diefstalgevoelig merk, hoop ook dat dat zo blijfthitcham schreef:Mijn hemel!
Parkeer je dierbare automobiel dus voortaan maar altijd onder een boom... En neem de door de boom uitgekwijlde hars maar voor lief.
Geweldig idee. Zijn deze containers ook te huur voor een weekendje ?edwardkommeren schreef:het dievengilde is slimmer dan je denkt. Met stelen van een auto gaat tegenwoordig GEEN alarm meer af. Men stopt met een truck met een container erop (zonder bodem) naast je auto, takelt de container over je auto heen en steekt er een aantal ijzeren staven onderin en tilt de container met auto en al weer op de truck, en jij hebt ECHT niets in de gaten s'avonds of s'nachts. Het dievengilde heeft voor elke beveiliging binnen no-time een antwoord klaar.hitcham schreef:Very well balanced by the way...
Je mag toch wel verwachten dat zo'n auto is uitgerust met het meest "state of the art" alarmsysteem dat verkrijgbaar is?

en dan helpt zelfs een GPS-volgsysteem niet meer, want kooi van faraday......edwardkommeren schreef:het dievengilde is slimmer dan je denkt. Met stelen van een auto gaat tegenwoordig GEEN alarm meer af. Men stopt met een truck met een container erop (zonder bodem) naast je auto, takelt de container over je auto heen en steekt er een aantal ijzeren staven onderin en tilt de container met auto en al weer op de truck, en jij hebt ECHT niets in de gaten s'avonds of s'nachts. Het dievengilde heeft voor elke beveiliging binnen no-time een antwoord klaar.hitcham schreef:Very well balanced by the way...

dan verwijder je het alarm in die kooi van faraday en voor je die af in een aluminium koeltasje. die zijn ook geschikt trouwens voor winkeldieven...verde900 schreef:Dat klopt natuurlijk, maar hij komt er ook een keer uit!RoccoH schreef:en dan helpt zelfs een GPS-volgsysteem niet meer, want kooi van faraday......
(en dan staat hij vaak aan de andere kant van de wereld)
Hmm,edwardkommeren schreef:het dievengilde is slimmer dan je denkt. Met stelen van een auto gaat tegenwoordig GEEN alarm meer af. Men stopt met een truck met een container erop (zonder bodem) naast je auto, takelt de container over je auto heen en steekt er een aantal ijzeren staven onderin en tilt de container met auto en al weer op de truck, en jij hebt ECHT niets in de gaten s'avonds of s'nachts. Het dievengilde heeft voor elke beveiliging binnen no-time een antwoord klaar.hitcham schreef:Very well balanced by the way...
Weet dat het bestaat heb hier ook nog geen foto van gezien maar geloof me maar en als het niet zou bestaan dan zou ik het uitgevonden hebbenMarknett schreef: Hmm,Ben benieuwd naar een foto van een combinatie die uitgerust is met een container plus containerkraan. Ik heb ze nog niet gezien ....

Een zwarte DB9 voor mij graag Edwardedwardkommeren schreef:Weet dat het bestaat heb hier ook nog geen foto van gezien maar geloof me maar en als het niet zou bestaan dan zou ik het uitgevonden hebbenMarknett schreef: Hmm,Ben benieuwd naar een foto van een combinatie die uitgerust is met een container plus containerkraan. Ik heb ze nog niet gezien ....
![]()
,en ik heb er geen foto voor nodig, zie het zo voor me.