Autovisie KIlometervreters gezocht

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Autovisie KIlometervreters gezocht

Bericht door turbopilot » za 09 jan, 2016 10:21

Kilometer vreters gezocht, misschien zijn er hier enkele

http://www.telegraaf.nl/autovisie/24965 ... cht__.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Descendent
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Autovisie KIlometervreters gezocht

Bericht door Descendent » za 09 jan, 2016 13:22

Brrr... de telegraaf.... brrr... :?

Maar mijn Saabje is met 282000 nog geen KM vreter te noemen vind ik.
Er was / is een 9-5 met meer dan 1 miljoen KM's maar daar zijn al legio artikelen over geschreven.

Gebruikersavatar
Barboer
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: Autovisie KIlometervreters gezocht

Bericht door Barboer » za 09 jan, 2016 14:07

Ik zit net over de vier ton, stelt nog niks voor dus.

Gebruikersavatar
Jungleman
Geregistreerd lid

Re: Autovisie KIlometervreters gezocht

Bericht door Jungleman » za 09 jan, 2016 15:17

is wel wat voor die 9-5 millionair.

Plaats reactie