Kilometer vreters gezocht, misschien zijn er hier enkele
http://www.telegraaf.nl/autovisie/24965 ... cht__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Autovisie KIlometervreters gezocht
-
Descendent
- Donateur (2x)

Re: Autovisie KIlometervreters gezocht
Brrr... de telegraaf.... brrr...
Maar mijn Saabje is met 282000 nog geen KM vreter te noemen vind ik.
Er was / is een 9-5 met meer dan 1 miljoen KM's maar daar zijn al legio artikelen over geschreven.
Maar mijn Saabje is met 282000 nog geen KM vreter te noemen vind ik.
Er was / is een 9-5 met meer dan 1 miljoen KM's maar daar zijn al legio artikelen over geschreven.
-
Barboer
- Donateur (6x)

Re: Autovisie KIlometervreters gezocht
Ik zit net over de vier ton, stelt nog niks voor dus.
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Re: Autovisie KIlometervreters gezocht
is wel wat voor die 9-5 millionair.
