Chinese OBD diagnose apparatuur
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

Chinese OBD diagnose apparatuur
Wie heeft er ervaring met een goedkope OBD lezer, bijvoorbeeld rechtstreeks uit China en werkt dat een beetje naar behoren ?
-
Willem_Dokkum
- Geregistreerd lid
Re: Chinese OBD diagnose apparatuur
Collega van me heeft zo'n ding en werkt prima!
-
L0we
- Geregistreerd lid
Ik heb een Bluetooth OBD2 lezerlezer (elm327), die werkt prima!
-
kristian-ruizenaar
- Donateur

Hier nog een, in combinatie met de app torque proL0we schreef:Ik heb een Bluetooth OBD2 lezerlezer (elm327), die werkt prima!
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Allemaal leuk en aardig, maar vermeld er dan wel even bij, welke type saab en bouwjaar.
Het is iedere keer weer een issue, maar voor 1998 is er weinig wat werkt, behalve de Tech.
Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk
Het is iedere keer weer een issue, maar voor 1998 is er weinig wat werkt, behalve de Tech.
Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk
-
Peters 9-3
- Geregistreerd lid
Ik heb een iCarsoft i810
OBD2 scanner en die werkt perfect om uit te lezen en te wissen. Maar idd niet voor oudere modellen.
Verstuurd van mijn HUAWEI P7-L10
OBD2 scanner en die werkt perfect om uit te lezen en te wissen. Maar idd niet voor oudere modellen.
-
ReinO
- Donateur (2x)

Airbag melding wissen.
Sleutel aanmelden
Audio aanmelden?
Alles werkt?
Sleutel aanmelden
Audio aanmelden?
Alles werkt?
-
Peters 9-3
- Geregistreerd lid
Hoi ReinReinO schreef:Airbag melding wissen.
Sleutel aanmelden
Audio aanmelden?
Alles werkt?
Service meldingen en foutmeldingen kun je uitlezen en wissen.
Maar sleutel en audio aanmelden gaat je denk ik niet lukken.
-
ReinO
- Donateur (2x)

Maar dat zou wel moeten kunnen met een normale tech2, vandaar de vraag.
In Engeland zijn ze momenteel te koop voor 330 euro, maar daar zit wel alle functionaliteit op.
In Engeland zijn ze momenteel te koop voor 330 euro, maar daar zit wel alle functionaliteit op.
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Hm, mij werd aangeraden om zelf een diagnose dingetje te kopen voor een CE melding in mijn 1996 900 NG maar als ik dit zo lees heb ik daar dus niets aan 
-
ReinO
- Donateur (2x)

Die heeft een beperkt aantal functies waar ik niet vrolijk van werd.
- snelheid
Rpm
Temp
Welke versnelling.....
- snelheid
Rpm
Temp
Welke versnelling.....
-
odin1899
- Donateur

ELM327 dingetjes werken prima op MY97 en later 9000s, verwacht toch eigenlijk ook wel dat dat op een 96 900 werkt.
Voor die paar euro's wat het incl verzending uit China kost kun je het altijd proberen. Desnoods geef je het daarna aan iemans kado.
Voor die paar euro's wat het incl verzending uit China kost kun je het altijd proberen. Desnoods geef je het daarna aan iemans kado.
-
ReinO
- Donateur (2x)

Voor 10 euro krijg ik mijn elm met blu tooth niet doorverkocht.
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Ik heb het gokje maar genomen en er eentje besteld. Niet zo'n ELM dingetje maar een ander type. De verkoper claimt dat het apparaat alle ODB2 auto's sinds 1996 kan lezen. Ik ben benieuwd.odin1899 schreef:ELM327 dingetjes werken prima op MY97 en later 9000s, verwacht toch eigenlijk ook wel dat dat op een 96 900 werkt.
Als het apparaatje uitgeprobeerd is laat ik wel weten hoe het gegaan is.
-
odin1899
- Donateur

@reino:
Da's niet verwonderlijk. Op ebay kosten die dingen beneden de 5 dollar incl. verzending naar de hele wereld.
Da's niet verwonderlijk. Op ebay kosten die dingen beneden de 5 dollar incl. verzending naar de hele wereld.