De kolder in de kop gekregen:
https://www.facebook.com/RetroCarClub/p ... =1&fref=nf" onclick="window.open(this.href);return false;
Zullen we het maar een gevalletje "monkey see, monkey do" noemen?
Meestal wat onze roverheid verzint wordt enkele jaren later door de Belgische overgenomen.
Nu ook bij de Belgische roverheid
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Re: Nu ook bij de Belgische roverheid
30 jaar...valt nog mee bij de Belgen.
-
vanderzanden
- Geregistreerd lid
Ligt Nederland ook in Europa, zo ja, dan is dit goed nieuws." Pas 'oldtimer' vanaf dertig jaar
Op Europees niveau werd vorig jaar beslist om de leeftijdsgrens overal gelijk te trekken, op dertig jaar. Voor 2018 moet België die regel overnemen "
-
Thieuke
- Donateur (3x)

mmmmm, Ik rekende eigenlijk op een hele lage BIV voor het moment dat ik mijn 900 ging invoeren. Plan was om eerst tot 2017 lekker te retaureren, en dan was ze 25 jaar oud...... Ik ga niet nog eens 5 jaar daar achteraanplakken, dus we kunnen nu gewoon restaureren en zodra ze klaar is invoeren.
We zien wel hoeveel de BIV wordt dan (kan nog steeds niet veel zijn bij zo een oude auto).
We zien wel hoeveel de BIV wordt dan (kan nog steeds niet veel zijn bij zo een oude auto).
-
Knientje
- Geregistreerd lid
Mijn ouders waren rond de 500 euro kwijt om hun Nissan Primera van 2006 op Belgisch kenteken te zetten. Als verhuisboedel...
Vraag me nog steeds af of dat wel klopt.
-
Thieuke
- Donateur (3x)

En de BIV rekening? Heb je die ook gezien?Knientje schreef:Mijn ouders waren rond de 500 euro kwijt om hun Nissan Primera van 2006 op Belgisch kenteken te zetten. Als verhuisboedel...
-
Knientje
- Geregistreerd lid
Ik heb niks gezien. Het is me alleen verteld.