Volvo V70 R 112.000 km
-
brinky
- Donateur

-
Thijs O.
- Geregistreerd lid
Lijkt me niet verkeerd wanneer je er andere velgen onder knalt. Al kun je natuurlijk vraagtekens zetten bij het rijgedrag en de verzorging die een dergelijke eigenaar zijn auto heeft gegeven.
Maar 112.000 km. lijkt me niet verkeerd, mits deze goed onderhouden en aantoonbaar zijn uiteraard.
ik vond de auto wel grappig en opvallend (lelijke foute proletenvelgen!), vandaar dacht ik eens even jullie meningen te peilen.
Maar 112.000 km. lijkt me niet verkeerd, mits deze goed onderhouden en aantoonbaar zijn uiteraard.
ik vond de auto wel grappig en opvallend (lelijke foute proletenvelgen!), vandaar dacht ik eens even jullie meningen te peilen.
-
brinky
- Donateur

Ik ken de historie van de auto niet precies, maar gezien het kenteken lijkt het mij import. Jammer, want dan is het altijd moeilijk de kilometerstand te achterhalen.
Verder komen veel ingevoerde v70's uit Italie. Vanwege fiscale redenen levert volvo daar niet een 2.3 t5, maar een 2.0 t5. In Nederland zou ik liever een die 300cc extra hebben
Verder komen veel ingevoerde v70's uit Italie. Vanwege fiscale redenen levert volvo daar niet een 2.3 t5, maar een 2.0 t5. In Nederland zou ik liever een die 300cc extra hebben
-
Thijs O.
- Geregistreerd lid
-
nacra 93
- Donateur

-
Caspar
-
900 turbo S
- Geregistreerd lid
-