Volvo V70 R 112.000 km

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Thijs O.
Geregistreerd lid

Volvo V70 R 112.000 km

Bericht door Thijs O. » di 27 jun, 2006 0:40

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » di 27 jun, 2006 0:45

Die staat al een tijdje op marktplaats. Leuke auto met oerlelijke velgen. De eigenaar is een actief lid van het volvo850forum.nl.

Thijs O.
Geregistreerd lid

Bericht door Thijs O. » di 27 jun, 2006 0:56

Lijkt me niet verkeerd wanneer je er andere velgen onder knalt. Al kun je natuurlijk vraagtekens zetten bij het rijgedrag en de verzorging die een dergelijke eigenaar zijn auto heeft gegeven.

Maar 112.000 km. lijkt me niet verkeerd, mits deze goed onderhouden en aantoonbaar zijn uiteraard.

ik vond de auto wel grappig en opvallend (lelijke foute proletenvelgen!), vandaar dacht ik eens even jullie meningen te peilen. :D

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » di 27 jun, 2006 1:04

Ik ken de historie van de auto niet precies, maar gezien het kenteken lijkt het mij import. Jammer, want dan is het altijd moeilijk de kilometerstand te achterhalen.

Verder komen veel ingevoerde v70's uit Italie. Vanwege fiscale redenen levert volvo daar niet een 2.3 t5, maar een 2.0 t5. In Nederland zou ik liever een die 300cc extra hebben :!:

Thijs O.
Geregistreerd lid

Bericht door Thijs O. » di 27 jun, 2006 1:09

idd jammer, lijkt me dat het een alternatief van volvo was om die motor in Italie als 2.0 liter te leveren: aangezien dit alleen daar is gebeurd lijkt het me een 2e keus.

verder zegt ie wel dat ie hem bij de dealer heeft gekocht...

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » di 27 jun, 2006 1:36

zoals sommigen wel weten hoe ik mij best wel bezig met het velgenvraagstuk maar dit is geen oplossing op vele vragen

Afbeelding

sterker nog dit is gewoon leeluk :lol: :lol: :P :P

Caspar

Bericht door Caspar » di 27 jun, 2006 9:59

dit zijn verchroomde mercedes taxi velgen..

in Italie was de 850 vaak met 2.0 uitgevoerd.. de v70 r was ook een 2,0 maar de V70 R awd was weer een 2.3..

vind het een mooie auto jammer van de pooier velgen

900 turbo S
Geregistreerd lid

Bericht door 900 turbo S » di 27 jun, 2006 11:30

Het is zeker een mooie auto, een V70 R was mijn 2e keus naast de 9000 Aero. Als je kijkt naar wat de persoon als inruil accepteert mag je hopen dat het echt een liefhebber is (Golf 1 G60, Golf 2 G60 of VR6, Golf 3 of Corrado VR6 of BMW E36 M3) en geen "2 fast 4 U" straatracer is :?

bobkoppert
Geregistreerd lid

Bericht door bobkoppert » di 27 jun, 2006 12:37

In één klap een mooie auto versjonnied. Je moet maar durven... Wat mij betreft dient de goede smaakpolitie hier hard en meedogenloos op te treden; de lange lat dient hierbij niet gespaard te worden. Lang leve Zero Tolerance.

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » za 08 jul, 2006 19:08

een in de basis mooie auto met zulke velgen verkracht, hoe durven ze?! :roll: :evil:

davidjoost

ArvidD
Geregistreerd lid

Bericht door ArvidD » za 08 jul, 2006 21:16

de Mercedes velgen doen het goed in het VAG circuit en vooral op wat oudere modellen kan het zeker goed staan, maar op de volvo :cry: :cry:

Caspar

Bericht door Caspar » zo 09 jul, 2006 23:01

een troost...met een setje mooie 17 inch titans ziet deze wagen er weer top uit,...

Plaats reactie