Eind vorige week was het alweer raak bij ons thuis! Inbraak grrr

dit is nu al de 2x in 12 maanden tijd in het woonhuis van ons en ze hebben eind vorig jaar ook al ingebroken in de winkel (is namelijk 1 pand).
De eerste keer hadden ze alle autosleutels mee genomen maar geen auto meegenomen

koste post waar je niet vrolijk van word. Zijn 2 auto's en 2 bestelbussen. Dus alle sloten en sleutels laten vervangen. Het pand volledige laten beveiligen met camera's en met alles wat erbij hoort.
Goed we dwalen af, nu de laatste inbraak. Dit keer waren alle auto sleutels netjes opgeborgen in de kluis. Alles op slot en alarm op het pand, hondje in de gang en met een gerust hart van huis, dachten we tans, nog geen 10 min later melding op de telefoon van inbraak

grrrr. Politie gebeld terug naar huis gereden, bij thuis komst gelijk met de politie aanwezig (tja... Zij een vwtje met blauwe lampen, moi een aero

) wat hebben de hufters gedaan, dat stoort me het meeste nog, ons hondje opgesloten in de woonkamer, een flesje bier mee genomen, m'n beurs, jaja met ALLE autopapieren, dankje rdw voor de ozomhandige pasjes grrr. deze was ik vergeten thuis. En de familie laptop weg met een groot deel van onze familie foto's. Dit alles in nog geen 2/3 minuten, zolang duurde het eer het alarm afging en alle rolluiken open gingen en alles wat kan branden aan ging.
Moraal van dit verhaal, berg je sleutels en beurs netjes en goed weg want voor je het weet is alles weg. Hoever is het kunnen komen dat je alles!! Moet beveiligen en opbergen!
Zo dit van me afgetypt te hebben kunnen we weer leuk saab "nieuws' gaan lezen. Dank U
Gr. Rob