Gefrustreerd

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
robluijpers
Geregistreerd lid

Gefrustreerd

Bericht door robluijpers » ma 02 mar, 2015 21:37

Eind vorige week was het alweer raak bij ons thuis! Inbraak grrr ;-|+ dit is nu al de 2x in 12 maanden tijd in het woonhuis van ons en ze hebben eind vorig jaar ook al ingebroken in de winkel (is namelijk 1 pand).

De eerste keer hadden ze alle autosleutels mee genomen maar geen auto meegenomen ;-(+ koste post waar je niet vrolijk van word. Zijn 2 auto's en 2 bestelbussen. Dus alle sloten en sleutels laten vervangen. Het pand volledige laten beveiligen met camera's en met alles wat erbij hoort.

Goed we dwalen af, nu de laatste inbraak. Dit keer waren alle auto sleutels netjes opgeborgen in de kluis. Alles op slot en alarm op het pand, hondje in de gang en met een gerust hart van huis, dachten we tans, nog geen 10 min later melding op de telefoon van inbraak ;-|+ grrrr. Politie gebeld terug naar huis gereden, bij thuis komst gelijk met de politie aanwezig (tja... Zij een vwtje met blauwe lampen, moi een aero :-P+ ) wat hebben de hufters gedaan, dat stoort me het meeste nog, ons hondje opgesloten in de woonkamer, een flesje bier mee genomen, m'n beurs, jaja met ALLE autopapieren, dankje rdw voor de ozomhandige pasjes grrr. deze was ik vergeten thuis. En de familie laptop weg met een groot deel van onze familie foto's. Dit alles in nog geen 2/3 minuten, zolang duurde het eer het alarm afging en alle rolluiken open gingen en alles wat kan branden aan ging.

Moraal van dit verhaal, berg je sleutels en beurs netjes en goed weg want voor je het weet is alles weg. Hoever is het kunnen komen dat je alles!! Moet beveiligen en opbergen!

Zo dit van me afgetypt te hebben kunnen we weer leuk saab "nieuws' gaan lezen. Dank U

Gr. Rob

vlietmansje
Geregistreerd lid

Re: Gefrustreerd

Bericht door vlietmansje » ma 02 mar, 2015 22:00

Héél misschien vind je in de buurt de beurs met autopapieren terug in de struiken. Wel zonder geld, uiteraard.

robluijpers
Geregistreerd lid

Bericht door robluijpers » ma 02 mar, 2015 22:02

We hebben al gezocht niets gevonden, morgen maar eens stiekem gaan bellen voor alweer nieuwe autopapieren haha.
Zat geen geld in m'n beurs :D crisis hè :lol:

Gr. Rob

AeroR
Geregistreerd lid

Bericht door AeroR » di 03 mar, 2015 10:21

Das erg zuur zeg, succes met de afwikkeling Rob!

nove mille
Geregistreerd lid

Bericht door nove mille » di 03 mar, 2015 12:04

Sterkte !

Bijzonder enerverend, dit... ;-|+ ;-|+ ;-|+

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » di 03 mar, 2015 20:27

kan toch niet anders met zo'n zieke samenleving.

martin117
Geregistreerd lid

Bericht door martin117 » di 03 mar, 2015 20:55

Sterkte :!: :!:
Ik ken de frustratie

Beurs van de vrouw gestolen, zat geen cent in, maar.......
Veel bonnetjes van ons bedrijf, geen bon dus voor de belasting in 1 klap 1000,-- prive uitgaven ;-(+
rijbewijs, bankpasjes en verblijfsvergunning (een hele dure als je die kwijt bent ;-|+ ;-|+ ;-|+

Al met al 2000,-- schade en geen cent gestolen

sveba
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door sveba » di 03 mar, 2015 21:02

je zou ze toch @#!$! sterkte ermee!

MichelSchreurs
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door MichelSchreurs » di 03 mar, 2015 21:16

Wow, dit is zuur. Ondanks dat je dan denkt dat je flink wat maatregelen hebt genomen... Sterkte met de afhandeling!

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » di 03 mar, 2015 21:35

En ze staan niet op de camera, deze boeven?

stefanR
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door stefanR » di 03 mar, 2015 22:00

Jeetje dat is zuur zeg. Sterkte en succes met de afhandeling.

robluijpers
Geregistreerd lid

Bericht door robluijpers » di 03 mar, 2015 23:01

Ze staan zeker op camera! We hebben er meer ophangen zowel binnen als buiten! Bij ons tegenover staan er ook! Ze staan met hun r#t smoel er netjes op :lol: de politie heeft alle beelden, ik ga me zelf niet verlagen om deze beelden op het internet te gooien. Want ze kunnen je ook nog een proces aan doen wegens privacy enzo.... Maar goed we wachten netjes af wat de politie ermee gaat doen! Feit blijft dat je in een bunker moet gaan wonen wil er niemand binnen vallen! Volgende X bind ik de gopro vast aan het hondje :mrgreen: zie ik meteen hoe die h$fters omgaan met beesten.

Gr rob

sander69
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sander69 » zo 08 mar, 2015 13:22

robluijpers schreef:Ze staan zeker op camera! We hebben er meer ophangen zowel binnen als buiten! Bij ons tegenover staan er ook! Ze staan met hun r#t smoel er netjes op :lol: de politie heeft alle beelden, ik ga me zelf niet verlagen om deze beelden op het internet te gooien. Want ze kunnen je ook nog een proces aan doen wegens privacy enzo.... Maar goed we wachten netjes af wat de politie ermee gaat doen! Feit blijft dat je in een bunker moet gaan wonen wil er niemand binnen vallen! Volgende X bind ik de gopro vast aan het hondje :mrgreen: zie ik meteen hoe die h$fters omgaan met beesten.

Gr rob
ik hoop voor je dat ze wat met de beelden doen, maar meestal is het geen prioriteit of geen capaciteit...

en als ze al gepakt worden en veroordeeld, krijgen ze een taakstraf van 20 uur voorwaardelijk ofzo...nee het Nederlandse rechtssysteem is niks....

blijft kloten zoiets; ik weet het uit ervaring helaas....sterkte

joy
Donateur
Donateur

Bericht door joy » zo 08 mar, 2015 15:30

Indien de politie niets met de beelden doet kan je altijd nog online plaatsen, indien ze zich bij je melden wegens prive schending, ( jou spullen zijn wel vogelvrij ), weet je gelijk wie het zijn.
succes met de afwikkeling.

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » zo 08 mar, 2015 17:59

Zouden die dieven zo dom zijn?

Plaats reactie