precies aan de snelheid houden, grrrrr
-
nacra 93
- Donateur

precies aan de snelheid houden, grrrrr
Het valt mij op dat "men" steeds langzamer gaat rijden of zich precies aan de snelheid houd. En ik erger me daar mateloos aan deze burgerlijke gehoorzaamheid. Het schiet niet op met al die oudjes, toyotas en andere slomen
-
kristian-ruizenaar
- Donateur

Re: precies aan de snelheid houden, grrrrr
Had ik vanochtend ook last van, 2 mensen die naast elkaar 70 gaan rijden op een tweebaans 80 weg...
Zo irritant...
Zo irritant...
-
nastydrive
- Donateur (2x)

Ik rij altijd 10 km harder dan dat mag

-
nove mille
- Geregistreerd lid
Gewoon perfect aan de snelheid houden, daar kan ik nog inkomen.
Heb al veel te veel afgedokt voor minimale overtredingen.
Maar 50 rijden waar je makkelijk 70 kan én mag, met zo'n muil van zie-eens-hoe-verantwoord-ik-rij... daar word ik
van.
Heb al veel te veel afgedokt voor minimale overtredingen.
Maar 50 rijden waar je makkelijk 70 kan én mag, met zo'n muil van zie-eens-hoe-verantwoord-ik-rij... daar word ik
-
nastydrive
- Donateur (2x)

Je moet ook weten waar je harder kannove mille schreef: Heb al veel te veel afgedokt voor minimale overtredingen..
-
johnb52
- Donateur (7x)

Tractaatweg. Minimaal 140 toch?

-
Robbert
- Donateur (6x)

Verkoop je klassieker en koop een nieuwe auto!nacra 93 schreef:Het schiet niet op met al die oudjes,
-
gfgf
- Donateur (2x)

Ik rijd op de snelweg altijd 105. Wel lachten, die gezichtjes van Henk en Ingrid als ze me voorbij willen om weer 2,3km 130 te rijden voordat het weer 100 is 
-
martinphili
- Geregistreerd lid
mwah, met de huidige hoogte van boetes op verkeersovertredingen is het niet geheel onverstandig om je aan de maximumsnelheid te houden.
Er moet tenslotte nog wel een beetje geld over blijven om de auto te kunnen vertroetelen
Er moet tenslotte nog wel een beetje geld over blijven om de auto te kunnen vertroetelen
-
gfgf
- Donateur (2x)

Er komt in dit repressieve politieland nog wel een tijd dat je een bekeuring krijgt als je niet te hard genoeg rijdt (artikel 5, verkeer in gevaar gebracht etc.) Die kassa moet ook rinkelen en dan is het niet de bedoeling dat we ons massaal aan de snelheid gaan houden natuurlijk.
-
ReinO
- Donateur (2x)

op een snelweg is er dacht ik een minimumsnelheid van 60 of zo?
De weg naar dronten is een 80 weg en daar rijdt geregeld een brommobiel (of hoe zo'n ding ook heet) met een snelheid
45 kmu. Als je niet uitkijkt knal je er zo bovenop, en iedereen haalt in natuurlijk terwijl het juist op die weg stikt van de ongelukken.
als we de oorlog hadden verloren hadden we mooi de Duitse snelheidsregels gehad.
De weg naar dronten is een 80 weg en daar rijdt geregeld een brommobiel (of hoe zo'n ding ook heet) met een snelheid
45 kmu. Als je niet uitkijkt knal je er zo bovenop, en iedereen haalt in natuurlijk terwijl het juist op die weg stikt van de ongelukken.
als we de oorlog hadden verloren hadden we mooi de Duitse snelheidsregels gehad.
-
gfgf
- Donateur (2x)

Dat misschien wel, maar ook een paar andere dingetjesReinO schreef:als we de oorlog hadden verloren hadden we mooi de Duitse snelheidsregels gehad.
-
jor
- Geregistreerd lid
Doen wat mag,dan heb je weinig ergernis.Als ik de dwazen zie die het gas bijna door de bodem trappen voor een paar minuten tijdwinst en thuis gefrustreerd met een biertje in de stoel ploffen.Plus de risico s van een bekeuring
.
-
jor
- Geregistreerd lid
En de door de teutonen gegraven kuilen aan het strand waren dan helemaal verboten om in te zitten.Ik vind het wel goed zoals het is uitgepaktgfgf schreef:Dat misschien wel, maar ook een paar andere dingetjesReinO schreef:als we de oorlog hadden verloren hadden we mooi de Duitse snelheidsregels gehad.