Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
evolver86
- Geregistreerd lid
Bericht
door evolver86 » wo 27 aug, 2014 11:41
Het is geen Saab, maar wat een interieur zeg...
Exterieur is nog wat wennen, maar ik kan niet wachten op de V90 en V60 met Thor lampen...
Wel een beetje een Mercedes Bumpertje

-
Thieuke
- Donateur (3x)

Bericht
door Thieuke » wo 27 aug, 2014 12:38
Vind m wel mooi
verstuurd met mijn Xperia Z2 met Tapatalk
-
Maartenschuur
- Geregistreerd lid
Bericht
door Maartenschuur » wo 27 aug, 2014 13:03
Zet maar voor de deur hoor!

-
levensnevel
- Donateur (3x)

Bericht
door levensnevel » wo 27 aug, 2014 13:06
Wat een suffe 7zitter.
Duidelijk niet mijn kopje thee.
Maar goed dat is eigenlijk geen enkele SUV.
-
something2say
- Donateur

Bericht
door something2say » wo 27 aug, 2014 13:35
The Devil's Own V4 schreef:Wat een gedrocht...
Wilde het net zeggen...
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Bericht
door Arbilen » wo 27 aug, 2014 13:48
Wat mij betreft is er maar één merk dat mooie SUV's maakt en dat is Landrover met de Range Rover. In onze volvo zit ook zo'n modern alles d'r op en d'r an interieur, maar vind het absoluut niet aantrekkelijk.....
-
Baasrijder
- Geregistreerd lid
Bericht
door Baasrijder » wo 27 aug, 2014 13:53
Fraaie wagen! Als ik een SUV moest kopen, werd het deze. Alhoewel een LaRo echt ultieme chique is...
Maar verdraaid: gooi nu die fraaie Concept Estate in productie Volvo!!!
-
V6Aero
- Donateur (4x)

Bericht
door V6Aero » wo 27 aug, 2014 18:59
Waarschijnlijk moet ik er nog even aan wennen, maar aan de achterkant doet 'ie mij denken aan een Outlander

-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Bericht
door Jungleman » wo 27 aug, 2014 19:08
en met een Saab-snufje: startknop op de middenconsole.
-
gfgf
- Donateur (2x)

Bericht
door gfgf » wo 27 aug, 2014 21:33
Ik krijg claustrofobie van die moderne interieurs waar je klem gebouwd zitten tussen deurpaneel, schietstoel, dashboard en middenconsole.

-
Texpert
- Geregistreerd lid
Bericht
door Texpert » wo 27 aug, 2014 22:02
Voor dat geld koop ik liever een L/R Rover, dat oogt toch wat lekkerder. Kwalitatief zal de Volvo zeker beter zijn, maar het oog wil ook wat.
-
gfgf
- Donateur (2x)

Bericht
door gfgf » wo 27 aug, 2014 22:06
Ik heb niks met die salonsuvs. Compensatiebakken voor mannen met kleine plassertjes zijn het. Als ik terrein wil rijden, koop ik wel een G-tje bij domeinen of een iets Landcruiser-achtigs, oud en vies.
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Bericht
door Arbilen » wo 27 aug, 2014 23:02
The Devil's Own V4 schreef:Gelukkig kunnen de meesten hier zich zo een auto toch niet veroorloven voor 'ie vierdehands is.
Al zal niet iedereen dat ook toe durven geven

Bij mij past ie niet in de portemonnee.
-
gj900
- Donateur (9x)

Bericht
door gj900 » wo 27 aug, 2014 23:33
Lelijk ding van voren, veel te massief, verhoudingen zoek. De kont is eigenwijs met die lichten. Interieur in nieuwerwetse stijl maar rommelig. Dat ronde tankklapje in het voorscherm is een absolute designmisser. Niet geïntegreerd in de koetslijnen maar er achteraf ingezaagd toen men ontdekte dat er nog wat miste.... zie je helaas bij 90% van de nieuwe auto's. Al met al vind ik de huidige XC90 mooier en harmonischer.
-
evolver86
- Geregistreerd lid
Bericht
door evolver86 » wo 27 aug, 2014 23:48
The Devil's Own V4 schreef:Wat kost zoiets eigenlijk?
Ongeveer hetzelfde als de oude. 65000-80000 voor een "normale " en de T8 summum zal wel over de 100000 gaan.
Onbereikbaar of niet op dit moment, iemand zal mijn volgende auto ooit nieuw moeten kopen en de eerste afschrijving moeten doen voordat ik lekker ga rijden. Net zoals dat ik me in 2007 vergaapte aan de nieuwe 9-3 estate die ik in 2012 kocht, vergaap ik me nu ook aan nieuwe auto's waarvan ik er later een koop.