BMW 4 serie
-
Aeroplan
- Donateur

BMW 4 serie
na de audi A5 heeft nu ook BMW een 4 deurs coupe sporthatch in het segment van de oude 9-3 / 900 NG / 900
wat vindt u er van?
ik heb hem alleen nog maar vluchtig gezien
wat vindt u er van?
ik heb hem alleen nog maar vluchtig gezien
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Re: BMW 4 serie
Stond al langere tijd op de site... Net als de BMW 2 serie, die nu ook leverbaar is. Ik vind het beide geweldig mooie auto's, eigenlijk de hele 1-7 serie wel, alleen de X-modellen vind ik gedrochten.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

ik vindt het niks, het is immers een BMW
BoerenMestWagen
BoerenMestWagen
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Ik mis eigenlijk een beetje wat foto's:"
4 serie

2 serie

4 serie

2 serie

-
Evoman
- Geregistreerd lid
Mijn buurman heeft een dikke 4. 2 weken oud / jong. Echt een subliem ding. Stevig aan de prijs met alle opties die hij heeft. Esthetisch gezien klopt het van alle kanten.
-
nove mille
- Geregistreerd lid
Het ging eigenlijk over de vierdeurs Gran Coupe :

Subliem.

Subliem.
-
Evoman
- Geregistreerd lid
Ik zag vanmorgen de demo van Renova rijden. Die uitklap spoiler ziet er wat sullig uit. Verder een erg strakke auto.nove mille schreef:Het ging eigenlijk over de vierdeurs Gran Coupe :
Subliem.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

lijkt wel aardig, toch vindt ik de voorkant te veel Chinees/ Koreaans oftewel overdone. 
-
Texpert
- Geregistreerd lid
Ik ben bijhoorlijk BMW fan, alhoewel sommige modellen bij mij niet door de beugel kunnen zoals de X6 en GT modellen. Voor mij staat de laatste serie E39 nog steeds op 1, maar bovenstaande coupe kan mij ook wel bekoren 
-
evolver86
- Geregistreerd lid
Doe mij er maar eentje hoor. Echt alles aan de 3GT klopt (zeker als je hem echt ziet):Texpert schreef:Ik ben bijhoorlijk BMW fan, alhoewel sommige modellen bij mij niet door de beugel kunnen zoals de X6 en GT modellen.

Maar de 4 GC vind ik lastig te plaatsen. De 4 is de coupe van de 3. Doe er twee deuren bij en je hebt toch een 3 sedan met een klep bij in het dak scharniert?
@ nove mille: jouw foto's zijn van de 6 serie GC. Dit is de 4 GC:

En dit de 3 sedan:

-
AlexJ
- Donateur

Begin januari in gereden. Mijn oom heeft zijn porsche 911 cabriolet ('89) en BMW 3 coupe (paar jaar oud, 325, 6 in lijn) ingeruild op de nieuwe 4 serie. Het is de 2 liter benzine (4 cilinder) met dubbele turbo (265pk). Alle mogelijke opties zitten er op.
Ik ben niet van elke BMW even gecharmeerd, maar hier kan ik simpel over zijn: super!
Rijdt fantastisch. Wegligging is geniaal, stuurgedrag in bochten super, Ondanks de in verhouding weinig paarden t.o.v. mijn Saab, is het vermogen grandioos door de dubbele turbo's. Vanaf +/-1300 toeren trek je de straatstenen uit de weg, werkelijk niet normaal. Stoelen zitten ook ongekend goed trouwens.
Oja, hij ziet er trouwens ook bloedmooi uit...
Ik ben niet van elke BMW even gecharmeerd, maar hier kan ik simpel over zijn: super!
Rijdt fantastisch. Wegligging is geniaal, stuurgedrag in bochten super, Ondanks de in verhouding weinig paarden t.o.v. mijn Saab, is het vermogen grandioos door de dubbele turbo's. Vanaf +/-1300 toeren trek je de straatstenen uit de weg, werkelijk niet normaal. Stoelen zitten ook ongekend goed trouwens.
Oja, hij ziet er trouwens ook bloedmooi uit...
-
nove mille
- Geregistreerd lid
I stand corrected... niet goed opgelet.evolver86 schreef:@ nove mille: jouw foto's zijn van de 6 serie GC. (...)
-
jeroen701125
- Donateur (3x)

Niks mis mee, sluit niet uit dat ik ooit weleens BMW ga rijden als Saab echt te problematisch wordt (qua onderdelenvoorziening etc.)
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Tja smaken verschillen, ik heb er vaak genoeg omheen gelopen en vind de GT toch minder mooi, zou liever een normale 3 hebben.evolver86 schreef:Doe mij er maar eentje hoor. Echt alles aan de 3GT klopt (zeker als je hem echt ziet):
Maar mijn ultieme BMW is de E61 M5. Volgens mij de enige of een van de weinige stations met een V10
-
AlexJ
- Donateur

De oudere Audi RS6 had een V10 twin turbo uit de lambo gallardo!