Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Bericht
door Sapphire » do 30 jan, 2014 1:11
In navolging van de vrijstelling wegenbelasting voor oldtimers is nu ook de staats zelf afgeschaft... Hij stapte vanavond op:
nu.nl schreef:Staatssecretaris Weekers treedt af
Staatssecretaris Frans Weekers is woensdagavond afgetreden na felle kritiek van de oppositie in de Tweede Kamer over zijn functioneren.
Meer:
http://www.nu.nl/politiek/3688391/staat ... dt-af.html" onclick="window.open(this.href);return false;

-
rvt
- Geregistreerd lid
Bericht
door rvt » do 30 jan, 2014 1:14
Nee laten we er vanuit gaan dat t fijn is om met zo'n klooijo opgescheept te zitten die fout op fout stapelt, da's pas fijn

-
Sapphire
- Donateur (7x)

Bericht
door Sapphire » do 30 jan, 2014 1:31
The Devil's Own V4 schreef:ik begrijp de triomf niet zo goed.
Ach, het moet nog maar blijken wat er nu gaat gebeuren en wie er nu weer op deze stoel gaat zitten...
-
levensnevel
- Donateur (3x)

Bericht
door levensnevel » do 30 jan, 2014 1:38
ying en yang voorspelling:
Tussen nu en een week stapt er een PvdA staatssecretaris op, .
-
jeroen701125
- Donateur (3x)

Bericht
door jeroen701125 » do 30 jan, 2014 1:39
Dat zal wel weer een andere volstrekt incompetente faalhaas worden.Weekers zien we binnenkort wel weer ergens terug als burgemeester of in een of andere Raad van Bestuur, let maar op.
-
Elevation12,000
- Geregistreerd lid
Bericht
door Elevation12,000 » do 30 jan, 2014 2:23
Vervelend voor de man. Maar goed, hij zal wel okay terecht komen. D'r zijn er ook bij die in een vergelijkbare situatie geacht worden takken te rapen of nietjes uit paperassen te verwijderen.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Bericht
door turbopilot » do 30 jan, 2014 7:21
vervelend? hoeveel centjes krijgt ie voorlopig doorbetaald

-
ReinO
- Donateur (2x)

Bericht
door ReinO » do 30 jan, 2014 8:20
Ik zit de afgelopen weken mijn kostbare tijd te verdoen met het bellen met de belastingdienst, cliënten krijgen geen toeslag meer en leven soms van 20 euro per week voor eten drinken -alles-.
Belkosten kunnen daar niet meer vanaf. En dan gaat het om cliënten die zelf alles netjes op orde hebben en op tijd gereageerd hebben. ...... .
-
Blindstra
- Geregistreerd lid
Bericht
door Blindstra » do 30 jan, 2014 11:01
Hij is eindverantwoordelijke. Okay. Maar wat ReinO opmerkt; moeten er dan eigenlijk niet heel andere mensen "opstappen"

-
Thieuke
- Donateur (3x)

Bericht
door Thieuke » do 30 jan, 2014 11:52
Daar had hij ook voor moeten zorgen.
-
ReinO
- Donateur (2x)

Bericht
door ReinO » do 30 jan, 2014 12:04
Zeker mee eens. Maar het valt blijkbaar op dat niveau niet mee om tegen een bewindsman nee te zeggen.
-
ReinO
- Donateur (2x)

Bericht
door ReinO » do 30 jan, 2014 13:15
mwaah: ik voel een boeiend nieuw topic aankomen.
anekdote.vanuit Justitie mocht ik een werkgroep praten over het vreemdelingenprobleem. Ons standpunt en advies werd om het niet hebben van een verblijfsstatus niet strafbaar te stellen. Het plegen van een delict zou dan tot plaatsing in een vreemdelingeninrichting en uitzetting leiden.
mevr. Rita Verdonk kwam als bewindsvrouw binnenlopen, hoorde onze adviezen en gaf aan: ' ik wil dat jullie in mogelijkheden denken en niet in beperkingen zodat het strafbaar wanneer je geen geldig verblijfsdocument hebt, ik verwacht een goede onderbouwing van die conclusie en niet iets anders '.
Of we op die stijl van leidinggeven zitten te wachten? Ik niet.
-
vanderzanden
- Geregistreerd lid
Bericht
door vanderzanden » do 30 jan, 2014 13:52
Zou Jos van Rey de mislukte investering die hij in Frans Weekers heeft gedaan fiscaal kunnen aftrekken?
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Bericht
door 72sonett3 » do 30 jan, 2014 14:11
Elevation12,000 schreef:Vervelend voor de man.
Ach, ook al heeft hij zelf ontslag genomen, hij krijgt in ieder geval max 3 jaar wachtgeld van 80%-70% en daarna wel een baantje ergens in een RvC.
-
ReinO
- Donateur (2x)

Bericht
door ReinO » do 30 jan, 2014 18:23
zou daar ook een solicitatieplicht voor gelden eigenlijk? gelijke monniken gelijke kappen zou ik zeggen.
en dat zeker voor zijn salaris: 70% van ?