De APK is in 1985 voor personenauto's ingevoerd in Nederland.
Nu vroeg ik mij af (puur belangstelling) op welke datum toen bestaande auto's voor het eerst naar de APK moesten.
Het lijkt mij dat dit was op de datum van afgifte van het kenteken (plus uiteraard 3-4 jaar) .
Maar ik kan het nergens echt lekker uitgelegd vinden.
Wie?
Uit de oude doos: APK
-
jansen
- Donateur (7x)

Re: Uit de oude doos: APK
Degene die voor het eerst naar de APK moesten waren alle auto,s ouder als 10jaar puur omdat de keuringscapaciteit te klein was, dat herrinner ik nog uit mijn tijd, we moesten toen ook nog met stickers plakken op kentekenplaten.Nu vroeg ik mij af (puur belangstelling) op welke datum toen bestaande auto's voor het eerst naar de APK moesten.
http://www.hetnederlandschekentekenarch ... pic=2725.0" onclick="window.open(this.href);return false;
