Hoe kunnen wij marktplaats.nl overhalen?!

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Hoe kunnen wij marktplaats.nl overhalen?!

Bericht door Wouter » za 20 mei, 2006 13:55

Volgens mij zijn er veel medeforummers het met mij eens als ik zeg dat het belachelijk is dat marktplaats nog steeds geen rubriek "Onderdelen Saab" heeft. Al velen met mij zullen wel eens een berichtje hebben gestuurd met daarin het verzoek om het instellen van deze rubriek. Blijkbaar helpt dat niet.

Kunnen we daarom niet gebruik maken van onze 'macht van het getal'? Laten we eens nadenken over een mogelijke ludieke actie om de mensen bij marktplaats over te halen om deze rubriek te maken. Ik zeg ludiek, omdat we met vervelende massale spam-acties niet veel zullen bereiken. Wie heeft er leuke ideeën?

Thijs O.
Geregistreerd lid

Bericht door Thijs O. » za 20 mei, 2006 14:12

haha, was me ook wel eens opgevallen. Lijkt me een goed initiatief.

Niels
Geregistreerd lid

Bericht door Niels » za 20 mei, 2006 15:34

Is al eens iets over gezegd volgens mij. Speurders.nl heeft overigens al geruime tijd een onderdelen gedeelte.

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » za 20 mei, 2006 18:11

we kunnen ook gewoon zelf iets beginnen (?)

idee?

Sander

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » za 20 mei, 2006 18:19

Sander schreef:we kunnen ook gewoon zelf iets beginnen (?)

idee?
Je zal er nooit zoveel mensen mee kunnen bereiken als Marktplaats kan.. Waardoor het een stuk onaantrekkelijker wordt om daar te adverteren en te zoeken.

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » za 20 mei, 2006 20:27

Rutger schreef:
Sander schreef:we kunnen ook gewoon zelf iets beginnen (?)

idee?
Je zal er nooit zoveel mensen mee kunnen bereiken als Marktplaats kan.. Waardoor het een stuk onaantrekkelijker wordt om daar te adverteren en te zoeken.
Zolang Marktplaats niets doet bereik je ook minder mensen...

maar goed, het is maar een idee

Sander

krokoklaas
Geregistreerd lid

Bericht door krokoklaas » za 20 mei, 2006 21:20

Ik heb inderdaad ook al eens een mailtje naar Emmeloord gestuurd maar Dit bericht is al van 14-04 dus heel snel reageren ze niet.
Beste Klaas,

Hartelijk dank voor uw suggestie! Wij zullen deze intern evalueren. Wij
zijn druk bezig Marktplaats.nl verder te ontwikkelen en luisteren zeker
naar suggesties van onze gebruikers. Wellicht zult u uw suggestie
spoedig op Marktplaats.nl doorgevoerd zien!

Met vriendelijke groet,

Vincent

Helpdesk medewerker
www.marktplaats.nl

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » za 20 mei, 2006 23:13

krokoklaas schreef:Ik heb inderdaad ook al eens een mailtje naar Emmeloord gestuurd maar Dit bericht is al van 14-04 dus heel snel reageren ze niet.
Ik heb zelf ook tweemaal in de afgelopen anderhalfjaar hierom gevraagd...
Volgens mij nog wel een aantal leden van het forum.
Ze doen er gewoon niets mee (tot nu toe dan)

Sander

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 21 mei, 2006 9:56

heb mijn verzoek gisteren gericht (en niet voor de 1e keer) misschien allemaal eens een verzoekje sturen.

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » zo 21 mei, 2006 10:18

verde900 schreef:heb mijn verzoek gisteren gericht (en niet voor de 1e keer) misschien allemaal eens een verzoekje sturen.
Ik ben dit topic juist gestart omdat al die verzoekjes geen zak opleveren! Je krijgt gewoon een standaardmailtje terug dat ze er naar zullen kijken blablabla...

Daarom moeten we ze op een andere manier bereiken, waardoor ze wel overtuigd raken van de wens voor deze rubriek.

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » zo 21 mei, 2006 10:19

Berry schreef:Wel leuk zo'n antwoord-template -> Kunnen we ook niet zo een vraag-template in elkaar flansen?
De vraag is of je ze hier erg blij mee maakt... :?

krokoklaas
Geregistreerd lid

Bericht door krokoklaas » zo 21 mei, 2006 10:30

Het lijkt me een goed idee om de opperhoofd van dit forum en opperhoofd Saabclub met ons als achterban een berichtje naar Marktplaats te laten sturen, Het is van de gekke dat minder aansprekende merken wel een eigen rubriekje hebben terwijl Saab bekend om auto's die jarenlang meegaan, maar helaas wel onderdelen nodig hebben, onder de rubriek "diversen" komen te staan.

Misschien kunnen we wel een petitie maken, altijd leuk.

Stukje naar de autobladen, beetje aandacht kan nooit kwaad.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » zo 21 mei, 2006 10:39

We kunnen ook lukraak over de hele marktplaats site Saab-advertenties gaan zetten, omdat we niet weten waar we dit anders moeten doen.

Maar dan wel de gratis advertenties uiteraard (<€200,-). Dus een knipperlichtje, lampje, sierstripje etc.

Gewoon massaal een keertje doen 's nachts.

En anders toch maar eens bellen met Marktplaats.nl

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » zo 21 mei, 2006 10:40

krokoklaas schreef:Het lijkt me een goed idee om de opperhoofd van dit forum en opperhoofd Saabclub met ons als achterban een berichtje naar Marktplaats te laten sturen, Het is van de gekke dat minder aansprekende merken wel een eigen rubriekje hebben terwijl Saab bekend om auto's die jarenlang meegaan, maar helaas wel onderdelen nodig hebben, onder de rubriek "diversen" komen te staan.

Misschien kunnen we wel een petitie maken, altijd leuk.

Stukje naar de autobladen, beetje aandacht kan nooit kwaad.
Precies! Maar ik ben wel van mening dat we het op een leuke manier moeten brengen. Dus geen verongelijkte, zuurpruimige, moeilijk-juridische verhalen waarom wij Saab rijders per sé een rubriek moeten hebben...

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » zo 21 mei, 2006 10:43

taaffert schreef:We kunnen ook lukraak over de hele marktplaats site Saab-advertenties gaan zetten, omdat we niet weten waar we dit anders moeten doen.

Maar dan wel de gratis advertenties uiteraard (<€200,-). Dus een knipperlichtje, lampje, sierstripje etc.

Gewoon massaal een keertje doen 's nachts.

En anders toch maar eens bellen met Marktplaats.nl
Nee nee.. niet doen. Denk je dat ze dat bij marktplaats kunnen waarderen?

Misschien kunnen we beginnen met een topic op het marktplaats forum, waar iedereen van dit forum zijn 'handtekening' onder kan zetten?

Plaats reactie