Bron: http://www.carros.nl/autonieuws/40753-s ... rraris-op/Michael Schumacher doet twee bijzondere Ferrari’s uit zijn collectie weg. Een Enzo en een FXX uit zijn collectie staan te koop bij Garage Zenith in het Zwitserse Sion. Beide auto’s kreeg Michael Schumacher voor zijn grote verdienste bij het merk met de steigerende paard en het zijn speciaal voor hem gebouwde exemplaren. De zwarte FXX is de enige FXX in de kleur zwart en heeft slechts 900 km op de teller. Michael reed de auto tijdens een opname van Top Gear op de testbaan van het Britse tv-programma. Deze auto moet ruim twee miljoen euro opbrengen.
De andere Ferrari is een rode Enzo en heeft zo’n 8.500 km onder de wielen door zijn glijden. Aan de binnenkant van de motorkap van de Enzo staat een aantal beroemde handtekeningen, waaronder die van Luca di Montezemolo. De Enzo mag voor ruim 1,1 miljoen euro weg.
Twee unieke Ferrari's van Schumacher te koop
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Twee unieke Ferrari's van Schumacher te koop
-
Herr.ik.
- Geregistreerd lid
Re: Twee unieke Ferrari's van Schumacher te koop
Geen Saab dus hoef ik niet 
-
Ewout
- Donateur (5x)

Re: Twee unieke Ferrari's van Schumacher te koop
Worden deze nog wegenbelastingvrij?
-
op
- Donateur (4x)

Re: Twee unieke Ferrari's van Schumacher te koop
Jazeker!Falcon schreef:Worden deze nog wegenbelastingvrij?
LPG erin en karren maar
-
Aquillo
- Geregistreerd lid
Re: Twee unieke Ferrari's van Schumacher te koop
+1 Dan krijg je geld uit bij een Saab V6 met z'n 1 op 5 in de stadFalcon schreef:Worden deze nog wegenbelastingvrij?