Twee unieke Ferrari's van Schumacher te koop

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RoelandV
Geregistreerd lid

Twee unieke Ferrari's van Schumacher te koop

Bericht door RoelandV » di 25 jun, 2013 20:49

AfbeeldingAfbeelding
Michael Schumacher doet twee bijzondere Ferrari’s uit zijn collectie weg. Een Enzo en een FXX uit zijn collectie staan te koop bij Garage Zenith in het Zwitserse Sion. Beide auto’s kreeg Michael Schumacher voor zijn grote verdienste bij het merk met de steigerende paard en het zijn speciaal voor hem gebouwde exemplaren. De zwarte FXX is de enige FXX in de kleur zwart en heeft slechts 900 km op de teller. Michael reed de auto tijdens een opname van Top Gear op de testbaan van het Britse tv-programma. Deze auto moet ruim twee miljoen euro opbrengen.
De andere Ferrari is een rode Enzo en heeft zo’n 8.500 km onder de wielen door zijn glijden. Aan de binnenkant van de motorkap van de Enzo staat een aantal beroemde handtekeningen, waaronder die van Luca di Montezemolo. De Enzo mag voor ruim 1,1 miljoen euro weg.
Bron: http://www.carros.nl/autonieuws/40753-s ... rraris-op/

Gebruikersavatar
Herr.ik.
Geregistreerd lid

Re: Twee unieke Ferrari's van Schumacher te koop

Bericht door Herr.ik. » di 25 jun, 2013 22:07

Geen Saab dus hoef ik niet 8)

Gebruikersavatar
Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Twee unieke Ferrari's van Schumacher te koop

Bericht door Ewout » di 25 jun, 2013 22:10

Worden deze nog wegenbelastingvrij?

Gebruikersavatar
op
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: Twee unieke Ferrari's van Schumacher te koop

Bericht door op » di 25 jun, 2013 22:18

Falcon schreef:Worden deze nog wegenbelastingvrij?
Jazeker!
LPG erin en karren maar :D

Gebruikersavatar
RoelandV
Geregistreerd lid

Re: Twee unieke Ferrari's van Schumacher te koop

Bericht door RoelandV » di 25 jun, 2013 22:23

Bedoel je dit?

Afbeelding

Aquillo
Geregistreerd lid

Re: Twee unieke Ferrari's van Schumacher te koop

Bericht door Aquillo » di 25 jun, 2013 22:24

Falcon schreef:Worden deze nog wegenbelastingvrij?
+1 Dan krijg je geld uit bij een Saab V6 met z'n 1 op 5 in de stad :P

Plaats reactie