Parrot
-
Robbert
- Donateur (6x)

Parrot
Is er iemand die dit weet.
In mijn auto heb ik een Parrot. Zowel ikzelf als mijn vrouw hebben een Blackberry. Deze zijn alletwee verbonden via Bluetooth met de Parrot.
Als we samen in de auto zitten is een van de twee actief (degene die als eerste in de auto zit).
Weet iemand of het mogelijk om beide tegelijkertijd actief te laten zijn (dus ook om beide telefoonboeken te zien)?
In mijn auto heb ik een Parrot. Zowel ikzelf als mijn vrouw hebben een Blackberry. Deze zijn alletwee verbonden via Bluetooth met de Parrot.
Als we samen in de auto zitten is een van de twee actief (degene die als eerste in de auto zit).
Weet iemand of het mogelijk om beide tegelijkertijd actief te laten zijn (dus ook om beide telefoonboeken te zien)?
-
Jeroen Breuer
- Geregistreerd lid
Re: Parrot
Welk type parrot heb je?
Met de mki9200 kan dat wel.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Met de mki9200 kan dat wel.
-
Robbert
- Donateur (6x)

Ik zou het uit mijn hoofd niet weten. Ik zal er morgen even naar kijken en dan laat ik het hier wel weten.
-
Jeroen Breuer
- Geregistreerd lid
Dat is deze carkit.
http://www.parrot.com/nl/producten/blue ... ar-systeem" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.parrot.com/nl/producten/blue ... ar-systeem" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Robbert
- Donateur (6x)

Het is een CK3100 LCD volgens het instructieboekje.
Hij heeft ook geen apart schermpje zoals die mki9200 op de foto.
Hij heeft ook geen apart schermpje zoals die mki9200 op de foto.
-
Jeroen Breuer
- Geregistreerd lid
Heb in mijn vorige auto een ck3100 gehad en volgens mij wat jij wilt gaat dan niet.
Maar... Via parrot.com kan je het apparaat updaten. Moet je even bij support kijken.
Maar... Via parrot.com kan je het apparaat updaten. Moet je even bij support kijken.
-
Robbert
- Donateur (6x)

Ok. Dank.
Maar hoe krijg ik dan de update van de computer op de Parrot (in de auto). Via smart phone of laptop?
Maar hoe krijg ik dan de update van de computer op de Parrot (in de auto). Via smart phone of laptop?
-
Texpert
- Geregistreerd lid
Via een Bluetooth verbinding, dus smartphone of pc/laptop/tablet met blauwe tand.