Niet voor mijn Saab, maar onze VW T4 Westfalia zwerfwagen heeft een vervelende kras in de voorruit, veroorzaakt door een versleten ruitenwisser, of een steentje dat er tussen zat, de kras is miniem, echt geen veeg maar een flinterdun krasje, maar wel vervelend zit er steeds op te kijken.
Kan dit (professioneel)verwijdert worden???
Krassen in voorruit
-
johnb52
- Donateur (7x)

Re: Krassen in voorruit
Ja dat kan.
Maar als ie all risk verzekerd is of glas, dan is n nieuwe ruit goedkoper.
-
djairo
- Geregistreerd lid
Bedankt, maar wij zijn niet all-risk verzekerd, ook niet voor glas, en een nieuwe voorruit is ten éérste duur(met zonneband en ingewerkte antenne en getint) en als ze bij een T4 een ruit vervangen, vb bij car-glas heb je 100% zeker na een tijd roestvorming rond de ruit, daar is een T4 uiterst gevoelig voor(ruit is gekleefd en wanneer ze er bij het machinaal uitsnijden, de verf beschadigen,heb je roest, ook krijgt de coating die ze gebruiken niet de kans om te drogen) dus als ik ooit de ruit moet vervangen zal dit in een koetswerkbedrijf gebeuren, waar ze hun tijd nemen.johnb52 schreef:Ja dat kan.
Maar geef me gerust een adres of wat ze kunnen doen om de kras te verwijderen.
-
nastydrive
- Donateur (2x)

Daar bestaat diamantpasta voor,het word ook gebruikt voor doffe koplampen alleen bestaat de kans dat je de coating aantast die op het raam zit
-
johnb52
- Donateur (7x)

djairo schreef:Bedankt, maar wij zijn niet all-risk verzekerd, ook niet voor glas, en een nieuwe voorruit is ten éérste duur(met zonneband en ingewerkte antenne en getint) en als ze bij een T4 een ruit vervangen, vb bij car-glas heb je 100% zeker na een tijd roestvorming rond de ruit, daar is een T4 uiterst gevoelig voor(ruit is gekleefd en wanneer ze er bij het machinaal uitsnijden, de verf beschadigen,heb je roest, ook krijgt de coating die ze gebruiken niet de kans om te drogen) dus als ik ooit de ruit moet vervangen zal dit in een koetswerkbedrijf gebeuren, waar ze hun tijd nemen.johnb52 schreef:Ja dat kan.
Maar geef me gerust een adres of wat ze kunnen doen om de kras te verwijderen.
Als je zelf op Google dit intypt: auto voorruit polijsten
Kom je vanzelf bij een bedrijf wat jou aanstaat.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

heeft iemand het al een geprobeerd bij een zijruit van een classic ?
-
Maus71
- Donateur (3x)

Ja, ik. Ik heb een profesionele polijstmachine gekocht speciaal voor glas en ben aan het oefenen, wordt vervolgd.....turbopilot schreef:heeft iemand het al een geprobeerd bij een zijruit van een classic ?