Ik heb een Samsung G Ace en heb met veel moeite de Papegaai 3100 er op kunnen aansluiten. Nu werkt mijn telefoonboek niet via dat beestje.
Iemand een oplossing????
Samsung Galaxy Ace verbinden met Parrot, moeilijk!!!!
-
johnb52
- Donateur (7x)

Re: Samsung Galaxy Ace verbinden met Parrot, moeilijk!!!!
Is hier al eens eerder geweest die vraag.
Ik meen dat t antwoord was: updaten vd software vd parrot
Ik meen dat t antwoord was: updaten vd software vd parrot
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Een veel voorkomende oorzaak is dat men nog diverse mobiele telefoons in de Parrot heeft staan.
Kijk dus even hoeveel telefoons nog in de Parrot staan en wis ze allemaal voordat je je nieuwe toestel koppelt.
Lukt het dan nog niet dan kun je nieuwe software downloaden.
Een veel gebruikte Parrot is de CK3100. Die update vind je bijvoorbeeld hier:
http://www.parrot.com/nl/support/parrot ... 3300ck3500
Kijk dus even hoeveel telefoons nog in de Parrot staan en wis ze allemaal voordat je je nieuwe toestel koppelt.
Lukt het dan nog niet dan kun je nieuwe software downloaden.
Een veel gebruikte Parrot is de CK3100. Die update vind je bijvoorbeeld hier:
http://www.parrot.com/nl/support/parrot ... 3300ck3500
-
Hans9-5
- Geregistreerd lid
Aan andere telefoons kan het niet liggen, het is een brand nagel nieuw ding. Ga eens aan de gang met die update.
-
jwaterink
- Donateur (6x)

wel spraak geen telefoonboek.
Je hebt dan bij de 1e keer aanmelden een fout gemaakt.
De parrot probeert te achterhalen wat voor gsm je hebt en op wat voor manier die communiceert.
De 1e keer aanmelden gaat jou Galaxy een piepgeluidje maken en zit er in de pull downbalk bovenin naast de klok een vraag op de CK3100 via Ldap verbinding mag maken met je adresboek. Je moet een vinkje zetten bij onthouden en op ja drukken.
Negeer je dat volledig dan denk de parrot dat je geen downloadbaar telefoonboek hebt en probeert het nooit weer.
Remedie, parrot wissen in galaxy bluetooth geschiedenis en in de ck3100 ook de galaxy wissen en opnieuw pairen en dus die vraag WEL beantwoorden die in het pull down menukomt (Statusvenster Android).
Je hebt dan bij de 1e keer aanmelden een fout gemaakt.
De parrot probeert te achterhalen wat voor gsm je hebt en op wat voor manier die communiceert.
De 1e keer aanmelden gaat jou Galaxy een piepgeluidje maken en zit er in de pull downbalk bovenin naast de klok een vraag op de CK3100 via Ldap verbinding mag maken met je adresboek. Je moet een vinkje zetten bij onthouden en op ja drukken.
Negeer je dat volledig dan denk de parrot dat je geen downloadbaar telefoonboek hebt en probeert het nooit weer.
Remedie, parrot wissen in galaxy bluetooth geschiedenis en in de ck3100 ook de galaxy wissen en opnieuw pairen en dus die vraag WEL beantwoorden die in het pull down menukomt (Statusvenster Android).
-
Hans9-5
- Geregistreerd lid
Tks, heb eindelijk die update, die ga ik er in het weekend eerst opzetten en dan de rest zoals jij schrijft.
-
Hans9-5
- Geregistreerd lid
Jwaterinck,
Tks, de gouden tip, is volledig gelukt gisteren.

Tks, de gouden tip, is volledig gelukt gisteren.