Nu dit weer.....uitlaatspinners(huilende smilie)

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
De Flok
Geregistreerd lid

Nu dit weer.....uitlaatspinners(huilende smilie)

Bericht door De Flok » wo 15 mar, 2006 15:10

Eigenlijk moet ik het geen aandacht geven, maar ik kon het niet weerstaan. Een of andere idioot heeft namelijk bedacht dat het leuk is om een spinner in de opening van je uitlaat te doen. En nu vrees ik, gezien het straatbeeld de afgelopen jaren, dat er genoeg mensen zijn die zo'n ding in hun uitlaat proppen.

Voordat je de link gaat bekijken, ik heb dit niet voor niks in het forum "niet Saab" gezet. Dit is dus NIET voor in een Saab :P

http://www.autoweek.nl/bazaardata.php?id=1588&cache=no

Peter van den Heuvel
Geregistreerd lid

Bericht door Peter van den Heuvel » wo 15 mar, 2006 15:36

Brrrrr.... :shock:

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » wo 15 mar, 2006 15:44

Pfff.
Nou, hoefijzer in je grille, een opplak-tankdop en een paar mooie bumperstickers en je bent helemaal het mannetje.
Doet me denken aan die fluitjes die je kan kopen om in je uitlaat te doen, om een turbo te simuleren... diep triest.

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » wo 15 mar, 2006 16:10

whahaha wat erg dit

RG-64
Geregistreerd lid

Bericht door RG-64 » wo 15 mar, 2006 16:35

Je zou natuurlijk kunnen zeggen: ze hebben het uiterlijk van een straalmotor en passen dus mooi bij de vliegtuig-geschiedenis van SAAB......
Maar serieus: ik hoop niet dat ik ooit een SAAB met die dingen tegen kom! Dadelijk vinden ze nog additieven uit voor gekleurde uitlaatgassen en braakt die spinneruitlaat allerlei wervelende luchtstromen uit.

Fryslân
Geregistreerd lid

Bericht door Fryslân » wo 15 mar, 2006 17:59

Dit heeft wel een gigantisch Sjonnie en Anita gehalte!
Dadelijk vinden ze nog additieven uit voor gekleurde uitlaatgassen
Heb ik al een keer gezien :shock: ! Tijdens een circuitdag! Een Volvo 340 (oh, dat geeft niets! :twisted: ), waar ze vlak voor de eerste pot in de uitlaat een kleine tankje met remvloeistof hadden gehangen. Dit bedienden ze met een motortje van een ruitnesproeier en dat gaf veel witte rook! :shock:
En een vieze bittere geur :farter. ! Daar werd je nog beroerder van dan van de 340 waar het uit kwam!

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » wo 15 mar, 2006 18:50

Van de week bij Top-gear. Banden met kleurstof. Zodat je tijdens Burn-outs rode of groene rook krijgt. :?

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 15 mar, 2006 18:58

Het wordt ook steeds gekker :roll: En die gasten maar denken dat hun auto er sneller door gaat, terwijl een Saab Turbo ze het snot voor de ogen rijdt.

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » wo 15 mar, 2006 19:00

Jeeemig, hoe verzinnen ze het. Ik hoop niet dat er door dit topic mensen hier op rare ideeën worden gebracht.... :shock:

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » wo 15 mar, 2006 19:11

Nou.....als er ooit nog eens een ovale wordt gemaakt............. 8)

Red76
Geregistreerd lid

Bericht door Red76 » wo 15 mar, 2006 19:57

Wie wil er een hebben?

Als je hier opgeeft kunnen we kijken of we een beetje korting krijgen :!:

1 Red76 :mrgreen:

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » wo 15 mar, 2006 20:02

Ja en dan zetten ze dit op de website: Het is een geweldige eyecatcher en je onderscheidt je duidelijk van de rest met je unieke uitlaat! >>>>>>> Kortom JE RIJDT VOOR #@$ eigenlijk :? :?

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 15 mar, 2006 20:24

Net als alle andere mensen in hun gepimte pooierbakken met spinners, geluidsinstallaties waar je compleet doof van kan worden en uitlaatpijpen als kachelpijpen.

Dat 'bling bling' is overkomen waaien uit de VS, zonder chroom ben je tegenwoordig niet meer hip meer. In de VS is het de normaalste zaak van de wereld om met 20" chromen velgen rond te rijden, nog even en het is in Nederland ook het geval.
Domme Amerikanen, met een nog dommere president.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » wo 15 mar, 2006 20:43

Dat is misschien wel de reden dat een uitlaat van een C900 S ovaal gemaakt is :shock:

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » wo 15 mar, 2006 21:38

sjoerdk schreef:Domme Amerikanen, met een nog dommere president.
Ze zeggen wel eens, een volk krijgt het staatshoofd wat men verdiend.

(of iets dergelijks :?)

Plaats reactie