het is een saab 900ng coupe
op 18 augustus gaat de saab voor het eerst de baan in
hier gelijk maar een foto van de auto en de op bouw
door op de foto te klikken is de foto groter



na het strippen de kooi er in






toen dat zo ver klaar was de auto in de kleuren spuiten




toen ben ik aan de gang gegaan met het motorblok




groeten Jeroen



