GM verliest geduld met Opel
-
tanisha
- Geregistreerd lid
Re: GM verliest geduld met Opel
tja ze denken bij GM zich dit nu te kunnen veroorloven nu ze zelf met chevrolet scoren in europa
in wekelijkheid raken ze zo steeds meer vaste klanten kwijt die al jaren een GM product reden maar nu gaan omzien naar iets anders
ik denk dat ze een beetje te veel naar ford kijken met hun 1 modellenlijn strategie dit werkt voor ford omdat ze jaren lang al overal een eigen naam hadden
GM heeft overal andere namen gebruikt van bestaande merken volgens mij kan je het zoals het nu gaat afwachten dat ze zelf koppie onder gaan
in wekelijkheid raken ze zo steeds meer vaste klanten kwijt die al jaren een GM product reden maar nu gaan omzien naar iets anders
ik denk dat ze een beetje te veel naar ford kijken met hun 1 modellenlijn strategie dit werkt voor ford omdat ze jaren lang al overal een eigen naam hadden
GM heeft overal andere namen gebruikt van bestaande merken volgens mij kan je het zoals het nu gaat afwachten dat ze zelf koppie onder gaan
-
sb129h
- Donateur (2x)

Ik denk dat GM ernaartoe werkt om te zijner tijd Daewootjes in Europa met Opel- danwel GM-badges aan te bieden...
-
tanisha
- Geregistreerd lid
daar stinkt geen enkele opel rijder in dat kan ik ze nu al op een briefje geven!
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Te zot voor woorden dit. Twee jaar geleden waren ze zo goed als rond met een koper (was dat Magna?, ik weet het niet meer), die deal bliezen ze op het laatse moment op, want europa was toch zo'n belangrijke markt, en nu dit weer. Ze boeken een recordwinst, dus de aandeelhouders zijn blij, echter die komt vooral voort uit productie en verkoop in Azië. Ze killen elke deal met betrekking tot de toekomst van SAAB, dat ten onder gaat, en nu hetzelfde met Opel. Het eigen mismanagement wordt afgewenteld op de buitenlandse vestigingen, SAAB, Opel en Vauxhall zijn de klos, maar de aandeelhouder is blij.
-
Roger
- Geregistreerd lid
Dat is nu de moderne Amerikaanse bedrijfsvoering die we hier in Europa als voorbeeld voor alles zien. Het is gewoon een aaneenschakeling van sterfhuisconstructies waar het moederbedrijf buiten blijft. Je blijft je verliezen gewoon afwentelen op dochterbedrijven die failliet gaan, de anderen (debiteuren, regeringen) draaien voor de schulden op. Je moet alleen voor steeds nieuwe dochters zorgen.
-
millerman
- Donateur (3x)

Moest Opel niet meer premium worden om ruimte te maken voor Chevrolet? Of was het nou toch Cadillac dat premium in Europa moest worden? Ik kan het niet meer bijhouden.
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Idd Chevrolet/Daewoo de ramsh-stunter, Opel de normale standaard kwaliteit en Cadillac het premium deel. De BLS ff vergeten want dat is historie.