Land Rover Riders Experience

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
nacra 93
Donateur
Donateur

Land Rover Riders Experience

Bericht door nacra 93 » za 17 dec, 2011 0:04

Vandaag de Land Rover Riders Experience meegemaakt en dat is wel heel gaaf eerst op een afgesloten terrein oefeningen gedaan met de Discovery 4, Evoque, Range Rover, en de Range Rover Sport, en toen naar een terrein met heule diepe sporen veel slib en heul veul gladde klei gedrapeerd met heul veul water in de Defender 130 en dat is ook errug gaaf. en voor het diner nog even over de blokhut heen gereden en een wip wap om 6 meter hoogte. Beslist een aanrader om dat eens te gaan boeken met een stelletje vrienden.
En goed verzorgt met een lekkere lunch/diner

Afbeelding

svarta pilen
Geregistreerd lid

Re: Land Rover Riders Experience

Bericht door svarta pilen » za 17 dec, 2011 0:58

Dit wil ik ook! :D

Texpert
Geregistreerd lid

Bericht door Texpert » za 17 dec, 2011 11:02

Heb ik paar maanden geleden ook gedaan, was erg leuk! Helaas was het terrein bij ons niet zo nat als op de foto hierboven maar was het meer stofhappen :lol:

Spatje
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Spatje » za 17 dec, 2011 15:27

id dit bij loon op zand? Dan had je meer blubber dan ik een paar maanden terug. Wel heel leuk om te doen, ook voor beginners. 8)

1001760
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door 1001760 » ma 19 dec, 2011 10:06

Wat doet dit bericht in "Saab algemeen"?

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » ma 19 dec, 2011 10:24

[]Zo dat is best belangrijk dat dit in het juiste sub-forum komt, dank dat je er even een berichtje aan wijdt. :-P+
Reden: Quote verwijderd

Garrett
Lid van verdienste

Bericht door Garrett » ma 19 dec, 2011 10:46

Nou, zal ik er dan maar een apart berichtje aan wijden dat ik het verplaatst heb? @1001760; daar kun je beter het rode driehoekje voor gebruiken. Wij -de moderators- zien dan dat er iets loos is met een topic.

Maarre, wat lijkt me dit gaaf! Dat vind ik wel iets voor een volgend tripje :twisted:

Hans9-5
Geregistreerd lid

Bericht door Hans9-5 » ma 19 dec, 2011 16:17

Echt leuk, zo een dagje baggeren in de muk. Er is ook een leuk terrein in de buurt van Axel en onder begeleiding kan je in Marcanterra (Frankrijk, Cote Opale in de" buurt van St Vallery s Somme) ook lekker raggen met je 4x4. La douce France is op dat gebied toch al een stuk toleranter en er zijn, zeker hier vlakbij (voor mij toch :D ) een hoop leuke tracks te vinden om ze eens te laten doen waar ze voor zijn gemaakt.

Met deze 2 heb ik de laatste tijd eens een paar dagen kunnen stoeien
Afbeelding
Afbeelding

MOD; kan je die laatste 3 posts niet verwijderen, zou ik toch doen op het forum waar ik modereer

Plaats reactie