2006 begint goed in zweden 18% meer diesel verkopen
-
edwardk
- Geregistreerd lid
2006 begint goed in zweden 18% meer diesel verkopen
http://www.automotorsport.se/nyhetsmall ... sion=29117 in jan 2006 17128 auto's verkocht in zweden.Record verkopen in zweden (vooral diesels)
Zullen we hier niet halen! (bijna alle merken verkopen er daar meer). LEVE DE ZWEEDSE ECONOMIE!
Als Saab daar dan ook maar garen bij spint.
-
Swedish_90
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
dat mag ook welHet gaat goed met Saab in Zweden!
afgelopen jaar had Saab daar een flink afzet verlies in een groeimarkt.
ondanks een vorig jaar gierende UK markt en aantrekkende (aan het einde van het jaar weliswaar wat tegenvallende) markt in de VS wist Saab toch niet heel substantieel te groeien netto.
-
Swedish_90
- Geregistreerd lid
Ik weet niet hoe je aan die 50% afzetverlies in 2005, in Zweden komt, want deze site (van de Zweedse automobielbranche organisatie?) zegt iets anders:
Bil Sweden schreef:nr model 2005 - 2004 +/-
3 Saab 9-5 11.893-14.475 -17,83%
5 Saab 9-3 9.378-10.610 -11,61%
totaal 2005: 21.271
totaal 2004: 25.085
verschil: -15,2%
-
jelger
- Geregistreerd lid
ja.. mijn excuus had het inmiddels ook al gevonden op eigen initiatief
ik meende dat ergens gelezen te hebben, maar in mijn traditie om met bronenn aan te komen moest ik die uitspraak toch even terugnemen..
ach..tenminste doe ik nog die moeite
15% is toch weer 15% ... in de thuismarkt nota bene... dus die aanzwellende groei hebben ze nu wel nodig. kortom: met de essentie van mijn 'boodschap' is niets mis.
inmiddels wacht ik op de 1e amerikaanse cijfers (9-7X, kan die nu de bevoorrading weer loopt de groei vasthouden?) .. en ook op de britse die al 2 jaar achtereen groeien als paddestoelen.
ik meende dat ergens gelezen te hebben, maar in mijn traditie om met bronenn aan te komen moest ik die uitspraak toch even terugnemen..
ach..tenminste doe ik nog die moeite
15% is toch weer 15% ... in de thuismarkt nota bene... dus die aanzwellende groei hebben ze nu wel nodig. kortom: met de essentie van mijn 'boodschap' is niets mis.
inmiddels wacht ik op de 1e amerikaanse cijfers (9-7X, kan die nu de bevoorrading weer loopt de groei vasthouden?) .. en ook op de britse die al 2 jaar achtereen groeien als paddestoelen.