wat gebeurt er met de schorsing bij op naam zetten?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Foll
Geregistreerd lid

wat gebeurt er met de schorsing bij op naam zetten?

Bericht door Foll » zo 13 nov, 2011 17:02

Als je een geschorste auto op (een andere) naam wil zetten, blijft die schorsing dan geldig tot de einddatum van de schorsing?

Gebruikersavatar
evl
Geregistreerd lid

Re: wat gebeurt er met de schorsing bij op naam zetten?

Bericht door evl » zo 13 nov, 2011 17:03

nope, wordt automatisch opgeheven.

Gebruikersavatar
Foll
Geregistreerd lid

Re: wat gebeurt er met de schorsing bij op naam zetten?

Bericht door Foll » di 15 nov, 2011 12:41

oke, bedankt voor de snelle reactie :wink:

Plaats reactie