Startkabels
-
Robbert
- Donateur (6x)

Startkabels
Wie kan mij advies geven over startkabels. Ik wil een stel goede kopen.
Nu is de aanduiding in de winkels verschillend.
De een heeft het over de dikte van de kern in vierkante mm.
De andere over het amperage.
Als ik het goed begrijp is 300 ampere voldoende voor bezinemotoren tot 2,5 l dan wel dieses tot 1600cc. En 400 ampere gaat tot 5 liter dan wel 3 liter.
Wat is de relatie tot de maten in vierkante mm.
En misschien belangrijker wat moet ik kopen om lang plezier van te hebben?
Nu is de aanduiding in de winkels verschillend.
De een heeft het over de dikte van de kern in vierkante mm.
De andere over het amperage.
Als ik het goed begrijp is 300 ampere voldoende voor bezinemotoren tot 2,5 l dan wel dieses tot 1600cc. En 400 ampere gaat tot 5 liter dan wel 3 liter.
Wat is de relatie tot de maten in vierkante mm.
En misschien belangrijker wat moet ik kopen om lang plezier van te hebben?
-
Injectie
- Moderator
-
4000365
- Geregistreerd lid
Re: Startkabels
Mijn vrouw, maar die is niet te koopRobberts schreef:En misschien belangrijker wat moet ik kopen om lang plezier van te hebben?
sorry- geintje -moest ff- succes met de kabels
-
Robbert
- Donateur (6x)

-
Robbert
- Donateur (6x)

-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Nee Robbert, het gaat niet om een SAAB verpakking
Tot voor kort in België in de Makro winkels, maar ze zijn intussen vervangen door een andere (goedkopere) set kabels. Ergens anders ben ik ze nog niet tegengekomen.
Nog eentje voor de freaks: er is in de handel 5l ruitensproeiervloiestof met SAAB 9-3 op de verpakking
Tot voor kort in België in de Makro winkels, maar ze zijn intussen vervangen door een andere (goedkopere) set kabels. Ergens anders ben ik ze nog niet tegengekomen.
Nog eentje voor de freaks: er is in de handel 5l ruitensproeiervloiestof met SAAB 9-3 op de verpakking
-
Robbert
- Donateur (6x)

OOh dus er staat gewoon een afbeelding van een Saab op.GRIFFIN schreef:Nee Robbert, het gaat niet om een SAAB verpakking![]()