Mini meetje volgende week?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
N2024
Geregistreerd lid

Mini meetje volgende week?

Bericht door N2024 » vr 14 okt, 2011 18:54

Ik moet helaas absent zijn bij Melle`s meet in het Noorden :? omdat ik zelf ook wat heb georganiseerd in verband met het 10 jarig bestaan van mijn bedrijf. Normaal gesproken deed ik met de Saab dealer hier altijd wat combineren, maar omwille van de huidige situatie met Saab hebben we er maar een Italiaans tintje aan gegeven. Wel wil ik zelf ook een stuk of drie Saabs neerzetten (in elk geval de Trol), misschien zijn er forummers die ook even aan willen wippen? Patrick Kaijser is er ook (in elk geval vrijdag `s avonds bij de receptie van 19.00 tot 21.00u). De forummer uit de buurt die wel `s meer is langs gekomen is helaas met vakantie naar Zwitserland, maar misschien zijn er nog liefhebbers van Italiaans design (en Italiaanse wijn natuurlijk :D ). De locatie is Nieuwstraat 22 te Arnemuiden. Hier een blog artikel:
http://italia-cucina.blogspot.com/2011/ ... bbers.html Ik moet eerlijk toegeven dat ik geen Gucci 500 kon bemachtigen, maar het was wel een leuk kapstokje vond ik.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Blindstra
Geregistreerd lid

Re: Mini meetje volgende week?

Bericht door Blindstra » vr 14 okt, 2011 20:32

Wow, da;s niet bepaald naast de deur. Had jouw 95 graag eens willen bekijken. Some other time, misschien.

N2024
Geregistreerd lid

Bericht door N2024 » za 15 okt, 2011 10:13

Jammer Blindstra, waarom woon je dan ook zo ver weg :lol:

shearwater
In memoriam †

Bericht door shearwater » za 15 okt, 2011 10:19

Tja Rudy, waarom woon je toch zo ver weg. :wink: Was graag even langs gekomen. Niettemin van harte gefeliciteerd met je jubileum en een leuk feestje gewenst!!!
En wat die Fiat betreft.... Saab heeft al eens een vrijage met Fiat gehad, nietwaar?

N2024
Geregistreerd lid

Bericht door N2024 » za 15 okt, 2011 10:34

Haha, Rotterdam en Antwerpen zijn voor mij dichterbij als voor jou he :D

N2024
Geregistreerd lid

Bericht door N2024 » za 15 okt, 2011 10:59

ik woon dichtbij he appie :D

N2024
Geregistreerd lid

Bericht door N2024 » di 25 okt, 2011 23:26

De "meet" is weer achter de rug. Naast m`n 3 eigen Saabs is er welgeteld nog 1 Saab 9-5 (niet forummer) langs geweest :cry: Wel veel andere leuke auto`s, helaas door de drukte niet alles op de foto. Hier staan de foto`s die ik wél gemaakt heb: http://www.jouwkeuken.nl/keukenshowroom.php

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Heb nu nog veel San Daniele Prosciutto over, ga `t van de week denk ik een eind opsnijden. Misschien nog `s een mini meetje dan? Dit is San Daniele Prosciutto: http://www.keukenmodel.nl/prosciutto.php

Afbeelding

N2024
Geregistreerd lid

Bericht door N2024 » wo 26 okt, 2011 0:40

Heb nog een flinke ham over Appie, de snijmachine mocht ik nog even lenen:

Afbeelding

Blindstra
Geregistreerd lid

Bericht door Blindstra » di 08 nov, 2011 1:30

Ziet er allemaal helemaal top uit op de foto. Mooi en lekker zal ik maar zeggen. Ik moet toch ooit een keer kennis bezoeken met een auto restauratie bedrijf in het Zeeuwse bezoeken misschien is het dan te combineren.

N2024
Geregistreerd lid

Bericht door N2024 » di 08 nov, 2011 10:20

Leuk! De koffie staat klaar!

Plaats reactie