Evoque

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Hans9-5
Geregistreerd lid

Evoque

Bericht door Hans9-5 » do 22 sep, 2011 21:59

Kort samengevat, mooi, luxe, unieke styling (vind ik), maar je kijkt door de brievenbus naar buiten vind ik ook.

Je hebt wel het gevoel van, oe wat heb ik een luxe kar

Leuk gimmick, die versnellingspook-knop, voor de rest alles aanwezig qua basic luxe, de gemiddelde verkochte gaan tussen de 65 en 70-d :shock:

In het terrein mocht ik me nog niet begeven, het ding moest netjes blijven voor de voorstelling vanavond ;-|+

Leuk ding voor "la bella" naast DE Rangerover

En daar mag iedereen nu eens zijn eigen gedacht over hebben, ik heb er mee gereden, en weinigen onder jullie ook :D

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Evoque

Bericht door sb129h » do 22 sep, 2011 22:08

Voor hen die het niet in 1 keer begrijpen: het betreft hier een ode aan een nieuw model Range Rover....
Afbeelding
(doe mij maar zo'n ouwe vierkantige elke-berg-bedwinger... 8) )

N2024
Geregistreerd lid

Bericht door N2024 » do 22 sep, 2011 22:29

Als er geen Saabs waren (gelukkig is dat niet aan de orde), dan was de Evoque een serieuze optie.

ivo 71
In memoriam †

Bericht door ivo 71 » vr 23 sep, 2011 0:51

Wel, excuseer mijn lompheid maar mij doet dat ding denken aan zo'n APC (armored personnel carrier) van de Russen of de Yanken. Die ruiten lijken wel schietgaten. Machinegeweer of granaatwerper erop en je kunt zo in Libië meedoen.

Ik snap trouwens sowieso die tegenwoordige trend niet om de daklijn van de SUV-achtigen steeds lager te maken. Bij sommige, zoals deze, lijkt het net of ze een koprol hebben gemaakt. Die hele cross-mode heeft, vind ik, totaal geen nut, het maakt alleen bruikbare auto's onbruikbaar. Doe mij maar de gewone Range. Of een X5. Dan maar de vragen aanhoren of ik in de vleesverhuur zit, mij een biet.

Ivo

sjak
Geregistreerd lid

Bericht door sjak » vr 23 sep, 2011 10:42

ivo 71 schreef:Dan maar de vragen aanhoren of ik in de vleesverhuur zit, mij een biet.
:lol: :lol:

N2024
Geregistreerd lid

Bericht door N2024 » vr 23 sep, 2011 11:07

Je moet toch wat doen voor de kost Ivo :D

ivo 71
In memoriam †

Bericht door ivo 71 » vr 23 sep, 2011 13:05

Tja, ik had ook in de keukens kunnen gaan, hè... :D . Zou wss een beter rendement hebben opgeleverd dan wat ik nu doe :( .

Ivo

N2024
Geregistreerd lid

Bericht door N2024 » vr 23 sep, 2011 14:05

Zware tijden Ivo, tegenwoordig alles gratis op internet hé dus weinig verhuur meer.

N2024
Geregistreerd lid

Bericht door N2024 » vr 23 sep, 2011 14:46

Vind `m inderdaad een stuk ingetogener als de Cayenne Willeme1

Plaats reactie