Sleutelruimte in ijsselstein/nieuwegein

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
merxcer
Geregistreerd lid

Sleutelruimte in ijsselstein/nieuwegein

Bericht door merxcer » ma 05 sep, 2011 22:50

He mensen,

Ik zoek sleutelruimte in ijsselstein (ut) of nieuwegein om aan mijn 99 te kunnen werken.
Heeft iemand toevallig in deze buurt een mooie schuur/loods om eens gezamelijk te kunnen werken?

hoor het wel.

grt
Gertjan

Plaats reactie