Volvobeurs: 15-16 okt, 10-17u

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Volvobeurs: 15-16 okt, 10-17u

Bericht door sb129h » vr 02 sep, 2011 20:48

Ik weet dat het voor de meesten als vloeken in de kerk is, maar er zijn raakvlakken en er bestaat toch hier en daar "overlap" tussen de beide merken:
Op 15 en 16 oktober wordt in de Evenementenhal in Gorinchem de Volvo Klassieker Beurs gehouden.
Hier meer info, onder andere de deelnemerslijst: http://www.volvobeurs.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

(Het gerucht gaat/ging dat de Volvoboys overwogen hebben om dit evenement samen met de Saab-liefhebbersclubs/verenigingen te organiseren, althans: van dat gerucht was onze Volvo-rijdende buurman tenminste overtuigd...)

verde900
Donateur
Donateur

Re: Volvobeurs

Bericht door verde900 » za 03 sep, 2011 8:45

in België is zo'n gecombineerde meeting

Raggare
Geregistreerd lid

Bericht door Raggare » za 03 sep, 2011 9:51

sb129h schreef:
(Het gerucht gaat/ging dat de Volvoboys overwogen hebben om dit evenement samen met de Saab-liefhebbersclubs/verenigingen te organiseren, althans: van dat gerucht was onze Volvo-rijdende buurman tenminste overtuigd...)
Ik dacht dat 10-4 ook zoiets geopperd had ergens op dit forum?

GRIFFIN
Geregistreerd lid

Bericht door GRIFFIN » zo 04 sep, 2011 8:20

verde900 schreef:in België is zo'n gecombineerde meeting
Klopt helemaal: viewtopic.php?f=66&t=104911&p=1161221#p1161221" onclick="window.open(this.href);return false;

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sb129h » zo 04 sep, 2011 8:39

Maar dat is een meeting met een rondrit met daarbij de benodigde voorzieningen voor de inwendige mens, dit is een beurs met verkoopstands, kofferbakverkoop etc., in een grote hal met parkeergelegenheid en goede bereikbaarheid.
Voorheen werd de Volvobeurs als ik het goed heb -ben geen Volvo-adept- in de Utrechtse Jaarmarkthallen gehouden, dus geen klein beursje van opzet.

Cornelius
Donateur (10x)
Donateur (10x)

Bericht door Cornelius » zo 04 sep, 2011 10:35

laatste keer was in de Veemarkthal. Ik heb daar toen nog wat leuke Saab folders gekocht :wink:

thomkins
Geregistreerd lid

Bericht door thomkins » zo 04 sep, 2011 17:35

niets van gehoord dat de aankomende beurs anders dan anders zou zijn, wel andere lokatie.

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sb129h » wo 05 okt, 2011 10:30

En dit kreeg ik, naar aanleiding van m'n post hier op 't saabforum, van die vriendelijke Volvo-mensen toegestuurd:

Afbeelding

Dus niet komend weekend, dan is de "eigen" onderdelendag in Ooij, maar het weekend erop in de Evenementenhal in Gorkum, langs de A15.

:O:

Raggare
Geregistreerd lid

Bericht door Raggare » vr 14 okt, 2011 9:54

Dit weekend is het tijd voor de Volvobeurs. Jag ska dit. Du också? :wink:

Raggare
Geregistreerd lid

Bericht door Raggare » za 15 okt, 2011 16:34

Dat was een leuke beurs! Je zou bijna een Volvo kopen, alleen al om de onderdelenbeurs. Heel veel nieuw spul, veel bedrijven aanwezig met onderdelen enz..
Het grote parkeerterrein stond ook goed vol met Volvo,s. Wat een contrast met Saab.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » za 15 okt, 2011 16:56

Tering, da's een stuk beter voor elkaar daar :wow:

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » za 15 okt, 2011 20:45

Nou Edward, wat let je? Morgen weer een dag.
Ik ben het met Simon volledig eens, echt een beurs waar je zin krijgt bij het merk aan te sluiten.
Supercentraal gelegen, super goed georganiseerd, binnen én buiten. Parkeren is gratis ennuh van jong tot oud, voor iedereen wat wils.
Het was ook al vroeg gezellig druk.
Viel me op dat er naast Nederlandse verkopers ook veel buitenlandse- waren, Duitsland en Zweden waren goed vertegenwoordigd.
Tevens dat er voor oude Volvo's enorm veel meer nieuw gemaakt wordt (niet alleen imi maar ook origineel) dan voor Saabs op leeftijd.
Zou me niets verbazen als de tevens Volvo rijdende voorzitter van de Saabclub NL ook z'n licht opsteekt, daar zit voor komend jaar vast een verfrissende joint venture in!.
Cornell

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » za 15 okt, 2011 22:01

wat let je? :roll:

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sb129h » za 15 okt, 2011 22:18

Morgen tussen 10 en 17 uur is de beurs dus ook nog! Parkeren en buiten rondkijken op de parkeerplaats is grattisssj :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Raggare
Geregistreerd lid

Re: Volvobeurs: 15-16 okt, 10-17u

Bericht door Raggare » za 15 okt, 2011 22:35

Ik heb je helaas niet gezien Cornell. We waren daar tussen 1100 en 1400 uur.
Van mij mogen de Saabclub en Volvoclub om de tafel gaan zitten om in de toekomst dit gezamelijk onder een dak te houden.

Plaats reactie