Nieuw van Delticom, de zelfde organisatie als achter Autobandenmarkt zit:
http://www.automaterialenspecialisten.n ... delen.html
Ik heb al even rondgekeken en kwam soms verbazingwekkende prijzen tegen, dat verbaast mij niets want ze werken net als Autobandenmarkt "Europabreed" (beetje Biltema gevoel)
Verder zijn de verzendkosten ook erg laag te noemen.
Nieuw! zelfde organisatie als Autobandenmarkt
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Re: Nieuw! zelfde organisatie als Autobandenmarkt
Dat is een mooie tip ! Ik ga eens kijken, al heb ik voorlopig niets nodig: net vanmiddag inkopen gedaan bij de automaterialen.
-
sjaakdaak
- Donateur

Re: Nieuw! zelfde organisatie als Autobandenmarkt
Dank je. Bijna alles wat ik nodig heb is er wel te vinden. Mijn lopende bestelling elders laat te lang op zich wachten, dus die jongens mogen morgen met spoed mijn geld terug gaan boeken. Hier is het nog goedkoper bovendien 
-
V220<H2700
- Donateur (10x)

Re: Nieuw! zelfde organisatie als Autobandenmarkt
Yes! in mijn 2.1 i-tje (Mrs. Shrek) dezelfde ontstekingsmodule als in een P****** 911 cabriolet (964) 3.6 Carrera 4:
http://www.automaterialenspecialisten.n ... FZGNR=5083
http://www.automaterialenspecialisten.n ... FZGNR=5083
En voor 91 cent meer een mooie gelakte verdelerkap (ik weet het, je hebt smaak of geen smaak, en ik heb smaak
)
http://www.automaterialenspecialisten.n ... FZGNR=5083
Regelmatig handige PDF-jes:
http://www.autoteile-meile.net/TecDocIm ... 362002.PDF
http://www.autoteile-meile.net/TecDocIm ... 630102.PDF
Ook in voor mij onleesbare talen:
http://www.autoteile-meile.net/TecDocIm ... 365001.PDF
Speciale Iridium-middenelektrode bougies voor LPG in de 96 V4 (bouwjaar gaat maar tot '75!?):
http://www.automaterialenspecialisten.n ... FZGNR=7359
http://www.automaterialenspecialisten.n ... FZGNR=5083
http://www.automaterialenspecialisten.n ... FZGNR=5083
En voor 91 cent meer een mooie gelakte verdelerkap (ik weet het, je hebt smaak of geen smaak, en ik heb smaak
http://www.automaterialenspecialisten.n ... FZGNR=5083
Regelmatig handige PDF-jes:
http://www.autoteile-meile.net/TecDocIm ... 362002.PDF
http://www.autoteile-meile.net/TecDocIm ... 630102.PDF
Ook in voor mij onleesbare talen:
http://www.autoteile-meile.net/TecDocIm ... 365001.PDF
Speciale Iridium-middenelektrode bougies voor LPG in de 96 V4 (bouwjaar gaat maar tot '75!?):
http://www.automaterialenspecialisten.n ... FZGNR=7359
-
sjak
- Geregistreerd lid
Re: Nieuw! zelfde organisatie als Autobandenmarkt
Kan handig zijn! Site is zo te zien nog in aanbouw, maar begin is er!
Heb eens doorheen zitten snuffelen voor stuff voor mn eigen hoop oud ijzer. Aantal zaken zijn veel te duur, maar anderen weer wel interessant geprijsd, en ivm verzendkosten misschien gunstiger dan uit de usa.
Heb eens doorheen zitten snuffelen voor stuff voor mn eigen hoop oud ijzer. Aantal zaken zijn veel te duur, maar anderen weer wel interessant geprijsd, en ivm verzendkosten misschien gunstiger dan uit de usa.
-
ivo 71
- In memoriam †
Re: Nieuw! zelfde organisatie als Autobandenmarkt
http://www.autoteile-meile.net/TecDocIm ... 365001.PDF" onclick="window.open(this.href);return false; = Türkisch, jawohl.
Interessante site, gaat bij Favorieten.
Ivo
Interessante site, gaat bij Favorieten.
Ivo