Nieuw! zelfde organisatie als Autobandenmarkt

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
V220<H2700
Donateur (10x)
Donateur (10x)

Nieuw! zelfde organisatie als Autobandenmarkt

Bericht door V220<H2700 » wo 17 aug, 2011 21:03

Nieuw van Delticom, de zelfde organisatie als achter Autobandenmarkt zit:

http://www.automaterialenspecialisten.n ... delen.html

Ik heb al even rondgekeken en kwam soms verbazingwekkende prijzen tegen, dat verbaast mij niets want ze werken net als Autobandenmarkt "Europabreed" (beetje Biltema gevoel)

Verder zijn de verzendkosten ook erg laag te noemen.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Nieuw! zelfde organisatie als Autobandenmarkt

Bericht door Sapphire » wo 17 aug, 2011 21:37

Dat is een mooie tip ! Ik ga eens kijken, al heb ik voorlopig niets nodig: net vanmiddag inkopen gedaan bij de automaterialen.

Gebruikersavatar
sjaakdaak
Donateur
Donateur

Re: Nieuw! zelfde organisatie als Autobandenmarkt

Bericht door sjaakdaak » wo 17 aug, 2011 22:23

Dank je. Bijna alles wat ik nodig heb is er wel te vinden. Mijn lopende bestelling elders laat te lang op zich wachten, dus die jongens mogen morgen met spoed mijn geld terug gaan boeken. Hier is het nog goedkoper bovendien :)

Gebruikersavatar
V220<H2700
Donateur (10x)
Donateur (10x)

Re: Nieuw! zelfde organisatie als Autobandenmarkt

Bericht door V220<H2700 » wo 17 aug, 2011 23:34

Yes! in mijn 2.1 i-tje (Mrs. Shrek) dezelfde ontstekingsmodule als in een P****** 911 cabriolet (964) 3.6 Carrera 4:

http://www.automaterialenspecialisten.n ... FZGNR=5083

http://www.automaterialenspecialisten.n ... FZGNR=5083

En voor 91 cent meer een mooie gelakte verdelerkap (ik weet het, je hebt smaak of geen smaak, en ik heb smaak :wink: )

http://www.automaterialenspecialisten.n ... FZGNR=5083

Regelmatig handige PDF-jes:

http://www.autoteile-meile.net/TecDocIm ... 362002.PDF

http://www.autoteile-meile.net/TecDocIm ... 630102.PDF

Ook in voor mij onleesbare talen:

http://www.autoteile-meile.net/TecDocIm ... 365001.PDF

Speciale Iridium-middenelektrode bougies voor LPG in de 96 V4 (bouwjaar gaat maar tot '75!?):

http://www.automaterialenspecialisten.n ... FZGNR=7359

Gebruikersavatar
sjak
Geregistreerd lid

Re: Nieuw! zelfde organisatie als Autobandenmarkt

Bericht door sjak » wo 17 aug, 2011 23:39

Kan handig zijn! Site is zo te zien nog in aanbouw, maar begin is er!

Heb eens doorheen zitten snuffelen voor stuff voor mn eigen hoop oud ijzer. Aantal zaken zijn veel te duur, maar anderen weer wel interessant geprijsd, en ivm verzendkosten misschien gunstiger dan uit de usa.

ivo 71
In memoriam †

Re: Nieuw! zelfde organisatie als Autobandenmarkt

Bericht door ivo 71 » do 18 aug, 2011 1:32

http://www.autoteile-meile.net/TecDocIm ... 365001.PDF" onclick="window.open(this.href);return false; = Türkisch, jawohl.

Interessante site, gaat bij Favorieten.

Ivo

Plaats reactie