Tech 2 voor Saab idem als voor Opel

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
benny1
Geregistreerd lid

Tech 2 voor Saab idem als voor Opel

Bericht door benny1 » do 04 aug, 2011 7:46

Heeft iemand een idee of men een Tech 2 die men in een Opel garage gebruikt ook kan gebruiken om een Saab uit te lezen ?

Gebruikersavatar
Injectie
Moderator

Re: Tech 2 voor Saab idem als voor Opel

Bericht door Injectie » do 04 aug, 2011 8:40

Als men de proggrammering/ geheugenkaart wisseld wel. Anders niet

Gebruikersavatar
benny1
Geregistreerd lid

Re: Tech 2 voor Saab idem als voor Opel

Bericht door benny1 » do 04 aug, 2011 9:12

[]

Heb jij een idee dat die geheugenkaarten standaard bij zo Tech 2 bijzitten ?

Gebruikersavatar
Injectie
Moderator

Re: Tech 2 voor Saab idem als voor Opel

Bericht door Injectie » do 04 aug, 2011 22:44

nee die moet je erbij kopen.

Gebruikersavatar
benny1
Geregistreerd lid

Re: Tech 2 voor Saab idem als voor Opel

Bericht door benny1 » do 04 aug, 2011 22:48

Ok, bedankt.

Plaats reactie