Jaguar MK II 1964

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Doc
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Jaguar MK II 1964

Bericht door Doc » di 02 aug, 2011 23:14

Ik weet niet of het mag van de moderators, maar mijn buurman heeft een Jaguar MK II te koop. Is een rijdend restauratie object. Hij heeft er zelf helaas geen tijd voor. Bijgaand de link naar marktplaats.

Aangezien er op het forum duidelijk liefhebbers zijn van klassieke auto's en ook liefhebbers die wat aan een auto willen/kunnen doen, dacht ik dat ik deze auto wel onder de aandacht kon brengen. Ik doe het niet voor mijn buurman, krijg ook geen commissie :cry: !
Wie weet is iemand met deze spot geholpen.

Gebruikersavatar
Tool
Geregistreerd lid

Re: Jaguar MK II 1964

Bericht door Tool » za 06 aug, 2011 17:05

Ziet er zeer strak uit voor een rijdend restauratieproject moet ik zeggen!
Vind het altijd wel leuke auto's om te zien die oude Jag's zou zelf nog wel eens een E-type willen.

ivo 71
In memoriam †

Re: Jaguar MK II 1964

Bericht door ivo 71 » za 06 aug, 2011 18:57

Ik zie op de foto's eigenlijk niet zo heel veel wat de betiteling 'restauratieproject' rechtvaardigt, heb ze toch een fors aantal slagen erger gezien. Maar goed, je moet zo'n auto van dichtbij zien. Prachtig ding, trouwens.

Ivo

Gebruikersavatar
Doc
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Jaguar MK II 1964

Bericht door Doc » za 06 aug, 2011 21:17

Restauratie in de zin van dat hij allerlei kleinere dingetjes heeftbdie beter kunnen: waterlekkage langs de voorruit, wat loszittende interieurdelen, maar allemaal niet heel onoverkomeljk.
Ding is overigens vandaag verkocht. Buurman heeft nu nog een Amazon die hij in nieuwstaat gaat terugbrengen. Had hiervoor een prachtige Healey. Is voor € 58.000 verkocht :shock: Hij reed er vrijwel niet in en vond dat toch wel zonde....

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Jaguar MK II 1964

Bericht door Sapphire » za 06 aug, 2011 21:57

Leuke auto hoor. Grappig dat 'ie zo snel weg is, een Saapie van 10k ben je niet zomaar kwijt ook al is hij belastingvrij zoals deze. Vind het erg mooie auto's die MKII, helaas ver boven mijn budget.

Vind er zelfs niks mis mee om regelmatig dit soort topics te zien. Volgens mij zitten hier zat mensen die algemeen liefhebber van klassiekers zijn met de voorkeur voor Saab. Heb zelf nooit anders dan Saab gehad (uit zelfbescherming) maar er zijn zoveel mooie auto's...

Gebruikersavatar
sjak
Geregistreerd lid

Re: Jaguar MK II 1964

Bericht door sjak » ma 08 aug, 2011 17:26

Sapphire schreef:Vind er zelfs niks mis mee om regelmatig dit soort topics te zien. Volgens mij zitten hier zat mensen die algemeen liefhebber van klassiekers zijn
eens!
Sapphire schreef: Heb zelf nooit anders dan Saab gehad (uit zelfbescherming) maar er zijn zoveel mooie auto's...
:mrgreen:

Plaats reactie