aldi ultrasooncleaner!! ishetwat?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

aldi ultrasooncleaner!! ishetwat?

Bericht door turbopilot » ma 01 aug, 2011 22:58

kost iets van 25 euries, lijkt mij niets, maar misschien hebben jullie ervaring??

Gebruikersavatar
Cornelius
Donateur (10x)
Donateur (10x)

Re: aldi ultrasooncleaner!! ishetwat?

Bericht door Cornelius » di 02 aug, 2011 8:04

dat hangt voor een groot deel af van de frequentie waarop dat ding trilt. > 40kHz is meestal wel goed

Ik heb ergens ook nog zo'n goedkoop apparaat liggen en die trilt op een lage frequentie: wordt het niet schoon van, ook niet met warme reinigingsvloeistof.


alternatieven:
http://www.selvatime.nl/default.php?cPa ... llger%E4te

http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zco ... width=1280

Gebruikersavatar
Cornelius
Donateur (10x)
Donateur (10x)

Re: aldi ultrasooncleaner!! ishetwat?

Bericht door Cornelius » di 02 aug, 2011 8:14

deze lijkt het te zijn:

fabrikant/plakmerk: Quigg

http://www.haushaltselektronik.de/quigg ... -befreien/

42kHz, is wel interessant 8) (wel even controleren op de verpakking)
Zou er alleen geen horloge in pleuren i.v.m. slechte pakkingen.

Kees

Gebruikersavatar
sjak
Geregistreerd lid

Re: aldi ultrasooncleaner!! ishetwat?

Bericht door sjak » di 02 aug, 2011 9:57

En hoe groot is het apparaat?

Gebruikersavatar
Cornelius
Donateur (10x)
Donateur (10x)

Re: aldi ultrasooncleaner!! ishetwat?

Bericht door Cornelius » di 02 aug, 2011 12:54

er kunnen cd's in, dus ik gok rond ongeveer 12,5 cm en dan 5 cm diep, kom je op een inhoud van 600ml

Gebruikersavatar
sjak
Geregistreerd lid

Re: aldi ultrasooncleaner!! ishetwat?

Bericht door sjak » di 02 aug, 2011 13:11

Dan heb je er niet echt wat aan voor auto-onderdelen vrees ik.

Heb zelf een ultrasoon-ding van HBM. Werkt erg prettig.

Gebruikersavatar
turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: aldi ultrasooncleaner!! ishetwat?

Bericht door turbopilot » vr 05 aug, 2011 11:04

plaatje :?:

Gebruikersavatar
Cornelius
Donateur (10x)
Donateur (10x)

Re: aldi ultrasooncleaner!! ishetwat?

Bericht door Cornelius » vr 05 aug, 2011 11:06

google :?:

Gebruikersavatar
Garrett
Lid van verdienste

Re: aldi ultrasooncleaner!! ishetwat?

Bericht door Garrett » vr 05 aug, 2011 11:22

Check http://www.lmgtfy.com/?q=hbm+ultrasoon+reiniger" onclick="window.open(this.href);return false;



;)

Plaats reactie