aldi ultrasooncleaner!! ishetwat?
-
turbopilot
- Donateur (7x)

aldi ultrasooncleaner!! ishetwat?
kost iets van 25 euries, lijkt mij niets, maar misschien hebben jullie ervaring??
-
Cornelius
- Donateur (10x)

Re: aldi ultrasooncleaner!! ishetwat?
dat hangt voor een groot deel af van de frequentie waarop dat ding trilt. > 40kHz is meestal wel goed
Ik heb ergens ook nog zo'n goedkoop apparaat liggen en die trilt op een lage frequentie: wordt het niet schoon van, ook niet met warme reinigingsvloeistof.
alternatieven:
http://www.selvatime.nl/default.php?cPa ... llger%E4te
http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zco ... width=1280
Ik heb ergens ook nog zo'n goedkoop apparaat liggen en die trilt op een lage frequentie: wordt het niet schoon van, ook niet met warme reinigingsvloeistof.
alternatieven:
http://www.selvatime.nl/default.php?cPa ... llger%E4te
http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zco ... width=1280
-
Cornelius
- Donateur (10x)

Re: aldi ultrasooncleaner!! ishetwat?
deze lijkt het te zijn:
fabrikant/plakmerk: Quigg
http://www.haushaltselektronik.de/quigg ... -befreien/
42kHz, is wel interessant
(wel even controleren op de verpakking)
Zou er alleen geen horloge in pleuren i.v.m. slechte pakkingen.
Kees
fabrikant/plakmerk: Quigg
http://www.haushaltselektronik.de/quigg ... -befreien/
42kHz, is wel interessant
Zou er alleen geen horloge in pleuren i.v.m. slechte pakkingen.
Kees
-
Cornelius
- Donateur (10x)

Re: aldi ultrasooncleaner!! ishetwat?
er kunnen cd's in, dus ik gok rond ongeveer 12,5 cm en dan 5 cm diep, kom je op een inhoud van 600ml
-
sjak
- Geregistreerd lid
Re: aldi ultrasooncleaner!! ishetwat?
Dan heb je er niet echt wat aan voor auto-onderdelen vrees ik.
Heb zelf een ultrasoon-ding van HBM. Werkt erg prettig.
Heb zelf een ultrasoon-ding van HBM. Werkt erg prettig.
-
Garrett
- Lid van verdienste
Re: aldi ultrasooncleaner!! ishetwat?
Check http://www.lmgtfy.com/?q=hbm+ultrasoon+reiniger" onclick="window.open(this.href);return false;
