Voor wie in week 30 in Italië is......

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Reub
Geregistreerd lid

Voor wie in week 30 in Italië is......

Bericht door Reub » ma 18 jul, 2011 17:46

...... wees gewaarschuwd: er gaat op woensdag en donderdag gestaakt worden bij de benzinepompen.
Bron: http://www.autoweek.nl/autonieuws/17102 ... agen-dicht

Dus: tank vooraf ruim voldoende, òf leg je neer bij de situatie en ga fietsen, òf mijd Italië :wink:

Bezemwagen
Geregistreerd lid

Re: Voor wie in week 30 in Italië is......

Bericht door Bezemwagen » di 19 jul, 2011 18:40

Bedankt voor de info!

Italië mijden in de vakantie is toch ook geen optie :D

In plaats van een mud aardappels dan maar 100 liter benzine in de caravan meenemen :twisted:

Gebruikersavatar
Reub
Geregistreerd lid

Re: Voor wie in week 30 in Italië is......

Bericht door Reub » di 19 jul, 2011 20:10

Bezemwagen schreef:
Italië mijden in de vakantie is toch ook geen optie :D
Ligt eraan waar de reis heen gaat. In mijn geval naar Zweden, dus kan ik Italië prima mijden :wink:

Gebruikersavatar
sjak
Geregistreerd lid

Re: Voor wie in week 30 in Italië is......

Bericht door sjak » di 19 jul, 2011 20:35

En als je per ongeluk toch in Italie terecht komt, je zit zo in bv Slovenie oid. Laat die lamme Italianen dus maar lekker staken :lol:

Gebruikersavatar
pzenden
Geregistreerd lid

Re: Voor wie in week 30 in Italië is......

Bericht door pzenden » wo 20 jul, 2011 22:52

ik ben dan daar

misschien zie ik nog een elektrische ferrari rijden

Plaats reactie